آژانس های هواپیمایی متخلف در اعزام زائران اربعین تعطیل شدند

تیم  کجارو
تیم کجارو چهار شنبه، ۱۹ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۳۰
آژانس های هواپیمایی متخلف در اعزام زائران اربعین تعطیل شدند

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی از تعطیلی تعداد زیادی آژانس هواپیمایی به دلیل تخلف در اعزام زائران اربعین خبر داد.

«علیرضا جمشیدی» رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها با هشدار به آژانس‌های هواپیمایی که بلیط سفر به عتبات را گران‌تر از نرخ مصوب می‌فروشند گفت:

با کوچکترین تخلف، شدیدترین برخورد را می‌کنیم.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی ادامه داد که قبل از شروع ایام اربعین یک برنامه سراسری در قالب طرح مشترک را ایجاد کردیم و نخستین کاری که صورت گرفت این بود که نرخ نهایی سفر به عراق توسط سازمان هواپیمایی مشخص شد.

جمشیدی گفت که براساس نرخ تعیین‌شده بلیط سفر هوایی رفت‌وبرگشت از تهران به نجف و برعکس، یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان نرخ‌گذاری شده است؛ برهمین اساس سازمان تعزیرات حکومتی در قالب گشت‌های مشترک با همکاری سازمان هواپیمایی و سازمان حمایت در سطح شهر حضور دارند و با موارد تخلف گزارش‌شده از سوی مردم یا تخلفاتی که مشاهده می‌کنیم، به شدت برخورد می‌شود.

وی با بیان اینکه تاکنون تعداد زیادی آژانس هواپیمایی متخلف تعطیل و با جریمه‌های سنگین روبه‌رو شده‌اند گفت:

ما در همه ایام کنترل کامل بر این موضوع داریم و البته اگر تخلف دیگری علاوه بر نرخ‌گذاری در این آژانس‌ها مشاهده شود حتما برخورد می‌کنیم.

وی تأکید کرد: معتقدیم این سفر، یک سفر معنوی است و از همه اقشار جامعه در ان شرکت می‌:نند که امیدواریم بتوانیم آرامش لازم را برای مردم فراهم کنیم تا با خیال راحت به زیارت بروند. سازمان تعزیرات معتقد است در این ایام، سودجویی نباید باشد و با سودجویان به شدت برخورد می‌کنیم.

مطالب مرتبط:

منبع تسنیم

دیدگاه