هتل چهار ستاره «کربلا الدولی» افتتاح شد

تیم  کجارو
تیم کجارو چهار شنبه، ۱۹ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۰
هتل چهار ستاره «کربلا الدولی» افتتاح شد

هتل چهار ستاره بین‌المللی کربلا الدولی با حضور نمایندگانی از ایران و عراق در کربلا افتتاح شد.

شرکت عمران و توسعه امید زائر در راستای اهداف حاکمیتی و بر اساس سیاست‌های سازمان حج و زیارت نسبت به ساخت و بهره‌برداری از پروژه‌هایی که در خدمت زائرین عتبات عالیات در مرزهای جنوبی و شهرهای نجف و کربلا عهده‌دار بوده و بر این اساس هتل چهار ستاره بین‌المللی «کربلا الدولی» آماده بهره‌برداری شد.

هتل چهار ستاره بین‌المللی کربلا با حضور آیت‌الله حسینی نماینده مقام معظم رهبری در عراق و اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت و اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی و سرکنسول جمهوری اسلامی در کربلا و نماینده بعثه مقام معظم رهبری در عراق و جمعی از مسئولان ایرانی و عراقی در کربلا افتتاح شد.

افتتاح هتل کربلا الدولی

این هتل با مشارکت یک شرکت عراقی با مساحتی حدود ۱۱ هزار متر مربع زیربنا با ۱۴۴ اتاق و ۲۶۵ تخت احداث که ظرفیت پذیرش ۷۶ هزار زائر در طول سال را دارد.

هتل کربلا الدولی

هتل کربلا الدولی

هتل کربلا الدولی

هتل کربلا الدولی

در این مراسم رئیس سازمان حج زیارت، افتتاح هتل کربلا را نماد همبستگی ملت ایران و عراق دانست و در راستای خدمت‌رسانی متنوع‌تر و گسترده‌تر و در راستای لبیک به فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب جهت رفع نیازهای ضروری و متنوع زائرین عتبات عالیات برشمرد.

هتل کربلا الدولیاوحدی در ادامه بیان کرد که هدف ما از اینکه هتل کربلا الدولی را در ابتدای ماه صفر افتتاح کردیم خدمت‌رسانی مناسب برای زائرین اربعین حسینی بوده است.

اوحدی افتتاح هتل کربلا الدولی را نماد همبستگی ملت ایران و عراق دانست و ابراز امیدواری کرد، این امر سبب برداشتن گام‌های بلند و اثرگذار در تعمیق روابط دو کشور باشد.

این هتل اکنون در خدمت زائرین حضرت امام حسین (ع) قرار گرفته و امید است مشارکت با سرمایه‌گذاران ایرانی و عراقی جهت ادامه این روند و افتتاح این نوع هتل‌ها که با آخرین تکنولوژی روز و با امکانات مناسب جهت خدمت به زائرین حضرت اباعبدالله الحسین (ع) ساخته شده روز به‌روز گسترش یابد.

مطالب مرتبط:

دیدگاه