سفر اپ: با ایزی اپلای از راه و رسم دریافت بورسیه تحصیلی مطلع شوید

سعید میرزاپور
سعید میرزاپور پنجشنبه، ۱۳ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۱۵
سفر اپ: با ایزی اپلای از راه و رسم دریافت بورسیه تحصیلی مطلع شوید

ایزی اپلای نام اپلیکیشنی است که اطلاعات زیادی در خصوص دریافت بورسیه‌های تحصیلی و موارد این چنینی درون آن وجود دارد. پس اگر قصد ادامه تحصیل در کشور‌های خارجی را دارید بهتر است این مقاله از کجارو را مطالعه کنید.

مقاله‌های مرتبط

افراد بسیاری زیادی هستند که قصد دارند در کشور‌های خارجی تحصیل کنند و با اندوخته‌ای غنی از علم و دانش به کشورشان برگشته و خدمت کنند. اما همیشه مشکلاتی در خصوص گرفتن بورسیه و آگاهی نداشتن از شرایط انجام این کار وجود داشته است. بسیاری از افراد نمی‌دانند که قصد ادامه تحصیل در چه کشوری را دارند یا اینکه می‌خواهند چگونه آزمون‌های پیش رو را سپری کنند. سوالات زیادی در این خصوص وجود دارد که اکنون جواب اغلبشان در اپلیکیشنی به نام ایزی اپلای قرار گرفته است.

ایزی اپلای

ایزی اپلای نام اپلیکیشنی است که بر اساس توضیحات صفحه کافه بازار آن، توسط جمعی از فارغ التحصیلان آمریکا تهیه شده و در آن اطلاعات زیادی در خصوص مهاجرت و دریافت بورسیه‌های تحصیلی وجود دارد. کاربران از طریق این اپلیکیشن می‌توانند از امتحانات زبان موجود در این مسیر، بورسیه‌های تحصیلی موجود، کشور‌های مناسب برای مهاجرت و موارد این چنینی مطلع شوند. شیوه نگارش رزومه، انگیزه‌نامه و پیشنهاد طرح‌های تحقیقاتی نیز از دیگر بخش‌های این اپلیکیشن هستند. پس اگر قصد ادامه تحصیل در کشور‌های خارجی را دارید، بهتر است که اپلیکیشن ایزی اپلای را از طریق لینک زیر برای دستگاه‌های اندرویدی‌تان دانلود کنید.

دانلود

مطالب مرتبط:

منبع کجارو

دیدگاه