هتل های آنتالیا

مرتب سازی بر اساس :
clear

اولین نفری باشید که برای این مکان عکس آپلود می کنید

بهترین هتل‌های آنتالیا

آنتالیا، مرکز گردشگری تفریحی ترکیه، یکی از محبوب‌ترین مقاصد مسافران ایرانی و خارجی است. این شهر با بلوارهای زیبا احاطه شده با درختان نخل و لنگرگاه‌ها در کنار بافت قدیمی شهر، خیابان‌های کم‌عرض و پیچ‌درپیچ، جاذبه‌های تاریخی و طبیعی، از آن دسته مقاصدی است که حتما باید یک بار به آن سفر کنید.

آنتالیا یک مقصد تفریحی است و گردشگران بیشتر زمان خود را در هتل سپری می‌کنند. به همین دلیل انتخاب هتل، یکی از مهم‌ترین مسائلی است که در سفر به آنتالیا باید به آن توجه کرد. مسافران معمولا به‌دنبال هتل‌های All Inclusive یا UAll با سرو ۲۴ ساعته غذا و نوشیدنی و امکاناتی چون پارک آبی، مرکز اسپا، برنامه‌های سرگرم کننده در این شهر هستند. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با بهترین هتل‌های آنتالیا و امکانات آن‌ها آشنا کنیم.

بهترین هتل های آنتالیا:

هتل کرون پلازا آنتالیا (Crowne Plaza)

هتل کرون پلازا آنتالیا

منبع عکس: Booking.com

هتل «کرون پلازا»، یکی از بهترین هتل‌های پنج ستاره و خانوادگی آنتالیا است که در ساحل مشهور هشت کیلومتری «کنیالتی» (Konyaalti) و در فاصله حدود ۱۰ دقیقه‌ای مرکز شهر قرار دارد. این هتل، دارای ۱۹۴ اتاق مشرف به دریای مدیترانه و کوه‌های اطراف است؛ اتاق‌هایی که مجهز به حمام اختصاصی همراه با دوش و سشوار، تخت دونفره یا کینگ سایز، خط تلفن مستقیم، تلویزیون ماهواره‌ای/کابلی، رادیو، دسترسی به اینترنت، گاوصندوق، مینی‌بار، چای‌ساز و قهوه‌ساز، لوازم اتو، بالکن یا تراس و همچنین سیستم تهویه و گرمایشی هستند. هتل کرون پلازا، یکی از زیرمجموعه‌های برند «اینترکنتیننتال» (IHG) در سال ۲۰۰۹ ساخته و در سال ۲۰۲۰ بازسازی شده است.

مهمانان هتل کرون پلازا می‌توانند از امکانات تفریحی و ورزشی هتل چون استخرهای روباز و سرپوشیده، صندلی و چتر آفتاب در ساحل و استخر، بوفه استخر، حمام ترکی و خدمات ماساژ درمانی، باشگاه ورزشی، سونا و حمام بخار، سه رستوران با امکان سرو صبحانه بوفه، غذاهای ترکی و بین‌المللی، اینترنت و پارکینگ رایگان، پذیرش هتل ۲۴ ساعته، شاتل‌هایی برای جابه‌جایی مسافران از هتل به فرودگاه و بالعکس، صندوق امانات، صرافی، آسانسور، زمین بازی کودکان و اتاق کنفرانس استفاده کنند.

هتل لارا باروت کالکشن آنتالیا (Lara Barut Collection)

هتل لارا باروت کالکشن آنتالیا

منبع عکس: Booking.com

هتل لارا باروت کالکشن با هشت رستوران، انواع غذاهای بین‌المللی، منوی وگان، منوی غذاهای بدون لاکتوز و گلوتن را سرو می‌کند

هتل پنج‌ستاره و اقامتگاه تفریحی باروت در ساحل لارا، شهر آنتالیا قرار گرفته است. این هتل Ultra All Inclusive، یکی از لوکس‌ترین هتل‌های آنتالیا است که تنها ۱۰ کیلومتر با فرودگاه شهر فاصله دارد. هتل لارا باروت کالکشن با هشت رستوران با امکان سرو انواع غذاهای بین‌المللی، منوی وگان، منوی غذاهای بدون لاکتوز و گلوتن، شیرینی‌فروشی، استخرهای روباز و سرپوشیده مجهز به سرسره‌های آبی، کلاب مخصوص کودکان و بزرگسالان، مرکز ورزش‌های آبی، حمام ترکی مخصوص و منحصربه‌فرد، مرکز زیبایی و سونا، تنیس و اسکواش، بدن‌سازی، گلف و سایر خدمات رفاهی و تفریحی، اقامتی دلچسب و فوق‌العاده را برای مهمانان خود به‌ویژه کودکان و نوجوانان فراهم می‌کند.

اتاق‌های بزرگ هتل لارا باروت کاکشن، هرکدام دارای یک بالکن بزرگ و میز به‌همراه صندلی‌، تهویه‌ مطبوع، تلویزیون ال‌سی‌دی، دی‌وی‌دی پلیر در صورت درخواست، فضای نشیمن، مینی‌بار و حمام اختصاصی به‌همراه سشوار و لوازم‌ بهداشتی هستند. هر روز ظهر در این هتل موسیقی زنده پخش می‌شود و سپس نوبت به جشن و پایکوبی می‌رسد. برنامه‌های سرگرم‌کننده که توسط تیم انیمیشن اختصاصی خود هتل برگزار می‌شوند نیز طرفداران بسیاری دارد. اینترنت وای‌فای، پارکینگ، انبار چمدان، خدمات خشک‌شویی و لباس‌شویی، امکان کرایه اتومبیل، امکان تبدیل ارز از دیگر امکانات رفاهی و پذیرش هتل ۲۴‌ ساعته از دیگر امکانات این هتل هستند.

هتل کنکورد د لوکس ریزورت آنتالیا (Concorde De Luxe Resort) 

هتل کنکورد د لوکس ریزورت آنتالیا

منبع عکس: Booking.com

هتل «کنکورد د لوکس ریزورت» آنتالیا، یکی از هتل‌های Ultra All Inclusive و پنج ستاره آنتالیا در منطقه لارا است که بنای آن با الهام از هواپیمای معروف «کنکورد» (Concorde) ساخته شده است. این هتل در فاصله پیاده‌روی چهار دقیقه‌ای با ساحل قرار دارد و با امکاناتی چون سه استخر مجلل و زیبا به‌همراه درختان نخل و سرسره‌های آبی، مرکز اسپا (خدمات درمانی و ماساژ)، مرکز تناسب اندام، باغ آبگرم، دریاچه، جکوزی‌ها، کافی‌نت، بازی‌ها و مسابقات، موسیقی و برنامه‌های ویژه عصرانه و پارکینگ عمومی رایگان از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. 

جالب است بدانید که ۱۸ رستوران و بار در هتل کنکورد د لوکس ریزورت آنتالیا فعالیت می‌کنند که در میان آن‌ها می‌توان به رستوران داوینچی با منوی سفارشی و غذاهای ایتالیایی، خانه استیک، کافه‌ هاوانایی و کافه ساحلی مجهز به صندلی آفتاب گرفتن و مشرف به دریا اشاره کرد. مهمانان در هتل می‌توانند از ورزش‌های آبی متعدد از جمله جت اسکی، پاراسِیلینگ (چتر بازی روی آب)، اسکی روی آب، قایق موزی، رینگو، کاتاماران (قایق بادبانی)، کلاس‌های آموزشی خصوصی (کاتاماران، کلاس‌های موج‌سواری، اسکی روی آب، کلاس های وِیک برد)، قایق پارویی، قایق پدالی و موج‌سواری نیز لذت ببرند. والیبال ساحلی، بسکتبال، دارت، تنیس روی میز، حرکات کششی و استپ، ژیمناستیک آبی، ایروبیک، واتر پولو، تنیس، بیلیارد، بولینگ، ژیمناستیک، بوچیا، والیبال آبی، رقص، یوگا، فوتبال و مینی گلف از دیگر فعالیت‌های روزانه این هتل هستند.

اتاق‌های کنکورد د لوکس ریزورت آنتالیا مجهز به سیستم تهویه هوا مطبوع، بالکن و چشم‌اندازی وسیع از دریای مدیترانه، دکوراسیون مدرن، تلویزیون، اینترنت وای‌فای رایگان، سرویس بهداشتی خصوصی و سشوار هستند. این هتل همچنین دارای مرکز همایشی با مساحت ۱۱۰۰ متر مربع و ۶ تالار با اندازه‌های مختلف و مجهز به تکنولوژی روز است که آماده ارائه انواع خدمات جهت برگزاری مناسبت‌های خاص، جشن‌ها، مراسم ازدواج، همایش‌ها و سمینارها هستند.

هتل آکرا (Akra)

هتل آکرا

منبع عکس: Booking.com

هتل پنج ستاره آکرا در کنار دریای مدیترانه و ساحل لارا و در چند قدمی مرکز شهر واقع شده است؛ به‌طوری که می‌توانید به‌راحتی و با پای پیاده خود را به بافت تاریخی شهر آنتالیا برسانید. تمام اتاق‌های این هتل مشرف به دریای مدیترانه و مجهز به تراس رو به کوه‌های توروس هستند.

استخر، سونا، اسپا، مرکز سلامتی هتل، حمام ترکی، ماساژ، زمین بازی، باشگاه تناسب اندام، آرایشگاه ۲۴ ساعته، رستوران و کافه، اتوبوس برای رفت‌و‌آمد به فرودگاه، اینترنت وای‌فای و رستوران‌های متنوع با امکان سرو غذاهای خاص ترکی و بین‌المللی، غذاهای دریایی، انواع پیتزا و نان تازه، غذاهای ارگانیک و میان‌وعده‌های خاص از امکانات هتل آکرا هستند. مسافران در این هتل می‌توانند در رستوران «آسمانی» (Asmani) در طبقه دهم همراه غذا خوردن از تماشای کوه‌ها و دریای مدیترانه لذت ببرند.

هتل سو اند آکوآلند (SU and Aqualand)

هتل سو اند آکوآلند

منبع عکس: Booking.com

یک پارک آبی به مساحت ۱۱ هزار ۵۰۰ متر مربع با ۱۲ سرسره، استخر مواج و استخر کودکان در هتل پنج ستاره «سو اند آکوالند» وجود دارد

هتل پنج ستاره «سو اند آکوالند» یا «دیزاینی مینیمال»، یک شهرک کامل است که تمام امکانات لازم را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد؛ به‌طوری که شاید لازم نباشد در زمان اقامت خود از محوطه آن خارج شوید. این هتل با ساختمانی لوکس و سفید، یک هتل لوکس در ساحل کنیالتی آنتالیا است که پنجره ۲۹۶ اتاق‌‌ و سوئیت آن رو به دریای مدیترانه باز می‌شوند؛ اتاق‌ها و سوئیت‌هایی که مجهز به تراس، تهویه ‌مطبوع، نور پردازی، فضای نشیمن، بالکن اختصاصی به‌‌همراه کاناپه، سیستم سرمایش و گرمایش و مرکزی و همچنین حمام اختصاصی با سشوار و لوازم ‌بهداشتی هستند.

یک پارک آبی به مساحت ۱۱,۵۰۰ متر مربع با ۱۲ سرسره، استخر مواج، استخر و زمین بازی اختصاصی کودکان، مرکز اسپا و ماساژ، باشگاه بدن‌سازی مجهز و زمین تنیس، حمام ترکی، صندلی‌ها و چتر ساحلی در محوطه هتل، رستوران استخر با امکان سرو انواع نوشیدنی و میان وعده‌ها، ۶ سالن و محل غذاخوری با امکان سرو غذاهای ترکی و بین‌المللی، اسنک و نوشیدنی، سالن همایش و اجتماعات، سالن‌های آرایشی و مرکز تجاری هتل از جمله امکانات هتل «سو اند آکوالند» هستند.

هتل‌هالیدی این آنتالیا (Holiday Inn Antalya)

هتل‌هالیدی این آنتالیا

منبع عکس: Booking.com

هتل «هالیدی این» در مساحتی به وسعت ۵۳ هزار متر مربع در منطقه قدیمی لارا و در فاصله چند قدمی بافت قدیمی شهر آنتالیا قرار دارد. این هتل با ۵۰۰ اتاق، شامل ۳۶۳ اتاق ممتاز، ۴۸ اتاق دوبلکس، ۵۴ اتاق خانوادگی، هشت سوئیت، ۲۳ سوئیت دوبلکس و دو سوئیت شاهانه و مجلل می‌شود. سالن بدن‌سازی، مرکز اسپا و ماساژ، ساحل اختصاصی، کافه استارباکس، رستوران، اتوبوس ویژه برای رفت و آمد به فرودگاه و امکان اجاره خودرو از امکانات هتل «هالیدی این» هستند.

هتل «هالیدی این» در سال ۲۰۱۱ افتتاح شده است و معماری آن همانند قصرهای سلطنتی اروپاییان است. اتاق‌های این هتل مجهز به اینترنت وای‌فای، بالکن، کف موکت شده، کلید الکترونیک، صندلی یا کاناپه، میز کار، تلویزیون داخلی و بین‌المللی، رادیو، تلفن ثابت مستقیم، سشوار، امکانات کامل در سرویس‌های بهداشتی و سیستم تهویه مرکزی هستند. اتاق‌های این هتل هر روز تمیز و ملحفه‌ها نیز هفته‌ای دو بار تعویض می‌شوند.

هتل سی لایف فامیلی ریزورت (Sealife Family Resort Hotel)

هتل سی لایف فامیلی ریزورت

منبع عکس: Booking.com

هتل پنج ستاره «سی لایف فامیلی ریزورت» در فاصله چند قدمی دریا، روبه‌روی ساحل کونیالتی قرار دارد. از امکانات این هتل می‌توان به دو استخر روباز با سرسره آبی، استخر سرپوشیده، تنیس، پینگ پونگ، موسیقی زنده، دارت، نمایش انیمیشن، بازی‌های آبی، باشگاه بدن‌سازی، مرکز تندرستی و اسپا، سونا و حمام سنتی ترکی، وسایل بازی مخصوص کودکان، ورزش‌های آبی‌نظیر جت اسکی، ساحل اختصاصی، غواصی و سونای بخار و خشک، کارکنان مسلط به زبان‌های ترکی، روسی، آلمانی و انگلیسی، فروشگاه، مغازه سوغاتی، آسانسور، امکان اجاره ماشین، اتوکشی، اتوشویی، خشکشویی و آرایشگاه مردانه و زنانه اشا‌ره کرد. این هتل همچنین دارای چند رستوران و کافه است که صبحانه، ناهار و شام را به سبک بوفه یا غذاهای ایتالیایی و مکزیکی را به‌صورت سفارشی در کنار فست فود، بستنی، پاستا، چای و قهوه و نوشیدنی‌های محلی و بین‌المللی را سرو می‌کنند.

«سی لایف فامیلی ریزورت»، فاصله کمی از جاذبه‌های گردشگری آنتالیا دارد و مکانی مناسب برای اقامت خانوادگی به شمار می‌آید. این هتل درمجموع دارای ۴۰۱ اتاق است که شامل ۱۴۷ اتاق استاندارد، ۸۰ اتاق خانوادگی و سوئیت‌ها (سوئیت معمولی، رویال سوئیت و جونیور سوئیت) می‌شوند. تمام اتاق‌های مجهز این هتل دارای بالکن، حمام، دستشویی، سیستم تهویه مطبوع، تلفن مستقیم، تلویزیون و ماهواره، صندوق امانات، مینی‌بار و سشوار و همچنین پرده‌های ضخیم (Blackout)، خدمات ۲۴ ساعته غذا آوردن به اتاق، گاوصندوق هتلی، تشک‌های طبی و با کیفیت، وای‌فای رایگان و دوش به سبک بارانی هستند.

هتل ریکسوس داون تاون آنتالیا (Rixos Downtown Antalya)

هتل ریکسوس داون تاون آنتالیا

منبع عکس: Booking.com

هتل پنج ستاره ریکسوس داون تاون در نزدیکی ساحل کنیالتی و و در باغ‌های پارک فرهنگ آتاتورک با چشم‌اندازی رو به دریا و کوه‌های توروس قرار دارد

هتل پنج ستاره ریکسوس داون تاون در نزدیکی ساحل کنیالتی و و در باغ‌های پارک فرهنگ آتاتورک با چشم‌اندازی رو به دریا و کوه‌های توروس قرار دارد. این هتل با چهار ‏غذاخوری، یک استخر روباز، خدمات رفت و آمد به ساحل در فاصله ۳۰۰ متری، باشگاه ورزشی مدرن همراه با دو زمین تنیس، مرکز اسپا با امکانات حمام ترکی و خدمات ماساژ، تراس با نمای ۳۶۰ درجه از دریا و رستوران‌ها و کافه‌های متعدد با سرو انواع غذاهای بین‌المللی، انواع نوشیدنی، کوکتل و اسنک مکانی بی‌نظیر برای اقامت در شهر آنتالیا به شمار می‌آید. اینترنت وای‌فای، پارکینگ، باغ و تراس، خدمات خشک‌شویی و اتوکشی، میز راهنمای تور، امکان کرایه اتومبیل، امکان تبدیل ارز، انبار چمدان، خدمات کانسیرج و پذیرش ۲۴ ساعته از دیگر خدمات هتل هستند.

ریکسوس داون تاون دارای گواهینامه سازگاری با محیط زیست است. اتاق‌های این هتل با دکوراسیونی مدرن دارای بالکن‌های جداگانه با نمایی از شهر آنتالیا و دریای مدیترانه هستند و تمام امکانات لازم از جمله تهویه‌مطبوع، تلویزیون ال‌سی‌دی ماهواره‌ای، فضای نشیمن با مبلمان، مینی‌بار و حمام اختصاصی به‌همراه سشوار و لوازم‌ بهداشتی و صندوق در آن‌ها تعبیه شده است.

هتل کریستال سنترو ریزوزت (Crystal Centro Resort)

هتل کریستال سنترو ریزوزت

منبع عکس: Booking.com

کریستال سنترو ریزوزت که در گذشته با نام «کاروانسرای کوندو» (Kervansaray Kundu) شناخته می‌شد، یک هتل پنج ستاره با امکانات رفاهی شامل ماساژ، استخر روباز، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، حمام بخار فنلاندی، حمام ترکی، استخر سر پوشیده، ساحل اختصاصی، فروشگاه‌های متعدد، صرافی، کتابخانه، باغ، خدمات اتو، اتاق چمدان، لابی، میز پذیرش ۲۴ ساعته، آرایشگاه مردانه و زنانه، پارکینگ رایگان، رستوران با سرو غذاهای بین‌المللی و ترکی، کافی‌شاپ، و امکان فعالیت‌هایی چون پينگ پنگ، بيليارد، تنيس، پرتاب دارت، موج‌سواری، مينی گلف است. این هتل در فاصله کمی از مرکز شهر آنتالیا و رو به ساحل لارا قرار دارد.

تمام ۴۰۰ اتاغ هتل کریستال سنترو ریزوزت با چشم‌اندازی رو به ساحل و دریا یا محوطه هتل به اینترنت، سيستم تهويه مطبوع، یک تلویزیون صفحه تخت همراه با کانال‌های ماهواره‌ای و یک حمام خصوصی همراه با دوش اختصاصی، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان مجهز هستند.

هتل دابل تری بای هیلتون آنتالیا (Double Tree By Hilton)

هتل دابل تری بای هیلتون آنتالیا

منبع عکس: Booking.com

هتل دابل تری بای هیلتون، یک هتل پنج ستاره در منطقه کمر است که تنها یک دقیقه با ساحل فاصله دارد. از جمله امکانات این هتل می‌توان به چهار رستوران با سرو انواع غذاهای ایتالیایی، دریایی، مراکشی و خاورمیانه و غذاهای کبابی، بار و قهوه خانه، امکانات ماساژ، سونا، جکوزی، استخر آبگرم و حمام ترکی، سالن بدن‌سازی، زمین تنیس، استخرهای روباز و سرپوشیده و اینترنت بیسیم رایگان اشاره کرد. هرکدام از اتاق‌های هتل دابل تری بای هیلتون آنتالیا دارای تلویزیون، چای‌ساز، سیستم تهویه هوا، مینی بار، یخچال، بالکن، اتو، خدمات نظافت روزانه، مبل و صندلی هستند.

پرسش‌های متداول

هتل کنکورد دارای چند رستوران است؟

۱۸ رستوران و بار در هتل کنکورد د لوکس ریزورت آنتالیا فعالیت می‌کنند.

کدام هتل آنتالیا به‌صورت یک شهرک کامل ساخته شده است؟

هتل پنج ستاره «سو اند آکوالند» یا «دیزاینی مینیمال»، یک شهرک کامل است که تمام امکانات لازم را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد.

کدام‌یک از هتل‌های آنتالیا در نزدیکی جاذبه‌های گردشگری این شهر قرار دارد؟

«سی لایف فامیلی ریزورت»، فاصله کمی از جاذبه‌های گردشگری آنتالیا دارد

کدام‌یک از هتل‌های آنتالیا دارای گواهینامه سازگار با محیط زیست است؟

ریکسوس داون تاون دارای گواهینامه سازگاری با محیط زیست است.