سفر اپ: با اپلیکیشن چمدان، چمدانی تکمیل داشته باشید

سعید میرزاپور
سعید میرزاپور دوشنبه، ۱ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۱۵
سفر اپ: با اپلیکیشن چمدان، چمدانی تکمیل داشته باشید

چمدان نام اپلیکیشنی است که با کمک آن هیچ وسیله‌ای را در زمان آماده کردن چمدانتان فراموش نخواهید کرد. همراه کجارو باشید تا با این اپلیکیشن بیشتر آشنا شویم.

مقاله‌های مرتبط

جمع آوری وسایل ضروری برای سفر موضوع هیجان انگیز و البته تاحدودی استرس‌زا است. این کار با وجود اینکه شوق سفر کردن را به همراه دارد، اما فراموش کردن وسیله‌ای برای قرار دادن در چمدان موضوع است که افراد را تاحدودی نگران می‌کند. زیرا هیچ فردی دوست ندارد در طول سفر متوجه شود که یکی از ضروری‌ترین وسایلش را با خودش نیاورده است. برخی افراد از طریق یادداشت کردن وسایل ضروری سعی می‌کنند که از فراموش کردن آن‌ها جلوگیری کنند. اما از آنجایی که تکنولوژی به تمام بخش‌های زندگی‌مان نفوذ کرده، پس بهتر است این کار را نیز از طریق ابزار‌های الکترونیکی نظیر تلفن‌های هوشمند انجام دهیم.

چمدان

چمدان نام اپلیکیشنی است که به همین منظور توسعه داده شده است. این اپلیکیشن به کاربران اجازه می‌دهد که برنامه سفرهایشان را روی اپلیکیشن ذخیره و همچنین وسایل مورد نظرشان را نیز در آن یادداشت کنند. یکی از قابلیت‌های این اپلیکیشن ارائه لیستی کامل از وسایل مورد نیاز برای سفر‌ها و افراد مختلف است. همچنین کاربران می‌توانند این لیست‌ها را نیز شخصی سازی کنند. بدون شک اپلیکیشن چمدان می‌تواند گزینه مناسبی برای افرادی باشد که قصد سفر دارند یا زیاد به مسافرت می‌روند. از طریق لینک زیر می‌‌توانید این اپلیکیشن را برای دستگاه‌های اندرویدی‌تان دانلود کنید.

دانلود

مطالب مرتبط:

منبع کجارو

دیدگاه