تخفیف های ویژه سفر به کانادا برای آمریکایی های نگران از پیروزی دونالد ترامپ

عماد جعفری
عماد جعفری پنجشنبه، ۲۰ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۰۰
تخفیف های ویژه سفر به کانادا برای آمریکایی های نگران از پیروزی دونالد ترامپ

پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات آمریکا موجب شده تا بسیاری از آژانس‌های مسافرتی، هتل‌ها و وب‌سایت‌های گردشگری برای سفر به کانادا تخفیف ویژه‌ای ارائه کنند. با کجارو همراه باشید.

رقابت میان آژانس های مسافرتی و کمپانی‌های گردشگری برای ارائه تخفیف بیشتر به آمریکایی‌ها برای خروج از این کشور، از هم اکنون و حتی پیش از ورود رسمی ترامپ به کاخ سفید، آغاز شده است. 

بسیاری از وب سایت‌های گردشگری، هتل‌ها و شرکت‌های هوایی به فاصله اندکی پس از انتخاب دونالد ترامپ در انتخابات سه‌شنبه شب گذشته، تخفیف‌های ویژه‌ای برای سفرهای خارجی و پرواز خود در نظر گرفته‌اند.

در مهم‌ترین رویداد، شرکت هوایی اسپیریت ایرلاین (که یکی از ایرلاین های مناسب برای سفرهای اقتصادی و کم‌هزینه است)، با ارسال ایمیل به مشتریان خود، آن‌ها را از تخفیف ۷۵ درصدی خود برای سفر به کانادا مطلع کرده است. 

تخفیف سفر ترامپ

شرح: تصویری از ایمیل شرکت اسپریت ایرلاین به مشتریانش که در آن تخفیف ۷۵ درصدی برای پروازهای خود به شهرهای مونترال و تورنتو کانادا در نظر گرفته است. 

این پیشنهاد، در ساعات اولیه بامداد چهارشنبه، زمانی که هنوز آرای مردم به صورت کامل شمارش نشده بود به مشتریان این ایرلاین ارسال‌شده است.

وب‌سایت مشهور بوکینک (Booking) نیز در اقدامی جالب توجه، به‌دنبال‌کننده‌های توییتری خود پیشنهاد داد تا «(با سفر) از فضای آلوده انتخابات نفسی تازه کنند». با این حال پیشنهاد این وب‌سایت تخفیف ویژه‌ای به‌همراه نداشت.

تخفیف سفر ترامپ

 شرح عکس: تصویر به اشتراک گذاشته شده در صفحه توییتر وب‌سایت بوکینگ که جمله، «به سفر از سیاست نیازمندید؟» در آن درج شده است.

بسیاری از هتل‌های کوچک و آژانس‌های مسافرت دریایی نیز در تلاشند تا از احساس نیاز آمریکایی‌ها به سفر از این کشور بهره‌برداری کنند. 

صفحه توییتر شرکت متال روفینگ سنتر نیز در توییتی دنبال‌کنندگانش را با پیشنهادی وسوسه کننده روبه‌رو کرده است: 

این انتخابات برای همه ما دشوار بود... وقت آن رسیده که با سفر دریایی به جایی خارج از «موبایل» (نام شهری در ایالت آلاباما) دمی استراحت کنیم.

تخفیف سفر ترامپ

شرح تصویر: برای اولین بار در پنج سال گذشته، یک کشتی مسافرت دریایی میهمان پایانه دریایی موبایل در آلاباما شده است.

چنین پیشنهادهایی می‌تواند به تصمیم آمریکایی‌هایی که خیال سفر به کانادا یا جایی چون فلوریدا را دارند، شانس واقعیت یافتن بیشتری بدهد.

وب‌سایت چیپ فلایتز در گزارشی اعلام کرد، جستجو برای پروازهای یک طرفه به کانادا در روز بعد از انتخاب ترامپ، نسبت به‌مدت مشابه در چهار هفته گذشته با افزایش ۱۳۳ درصدی روبه‌رو بوده است.

مطالب مرتبط:

منبع mashable

دیدگاه