سفر اپ: با TAP30 به سادگی خودرویی را کرایه کنید

سعید میرزاپور
سعید میرزاپور شنبه، ۱۷ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۳۰
سفر اپ: با TAP30 به سادگی خودرویی را کرایه کنید

TAP30 نام سرویسی برای کرایه خودرو به‌صورت آنلاین است. کاربران از طریق این سرویس می‌توانند خودرویی را برای سفر‌های درون شهری‌شان کرایه کنند و حتی هزینه آن سفر را نیز به‌صورت آنلاین پرداخت کنند. همراه کجارو باشید تا با TAP30 بیشتر آشنا شویم.

مقاله‌های مرتبط

روزانه تکنولوژی وارد بخش‌های جدیدی از زندگی انسان‌ها می‌شود. استفاده از موبایل برای خرید‌های روزمره و موارد این‌چنینی از جمله تاثیرات حضور فناوری در زندگی روزمره افراد است. همان طور که می‌دانید، در سراسر جهان همه روزه افراد برای سفر‌های درون شهری نیاز به‌وسیله‌ای برای حمل و نقل دارند. برخی از سرویس‌های حمل و نقل عمومی استفاده می‌کنند و برخی نیز از طریق خودرو شخصی سفرشان را انجام می‌دهند. اما آژانس‌ها نیز همچنان با استقبال قابل توجهی روبه‌رو هستند و در حال حاضر سرویس‌های آنلاینی در این خصوص ارائه شده است. یکی از معروف‌ترین این سرویس‌ها که به‌صورت جهانی مورد استفاده قرار می‌گیرد، Uber نام دارد. اما Uber در ایران قابل استفاده نیست و به همین منظور در هفته گذشته با نمونه مشابه داخلی آن با نام اسنپ آشنا شدیم. در این مقاله نیز قصد داریم تا با سرویس جدیدی در این خصوص آشنا شویم که TAP30 نام دارد.

TAP30

TAP30 نام سرویسی برای کرایه خودرو است که کاربران از طریق اپلیکیشن موبایل آن که هم برای اندروید هم برای iOS منتشر شده است، می‌توانند یک خودرو کرایه کنند. سفارش آنلاین کرایه خودرو مزایای زیادی نسبت به شرایط عادی دارد. از طریق TAP30 هزینه سفر به‌صورت آنلاین محاسبه می‌شود و دیگری نیازی نیست که با راننده جروبحث کنید. همچنین پرداخت هزینه سفر نیز به‌صورت اینترنتی و از طریق شارژ حساب کاربری TAP30 صورت می‌گیرد. در نتیجه می‌توانید با چند لمس، پرداخت سفر را نیز انجام دهید. یکی از اصلی‌ترین قابلیت‌های این سرویس، امنیت آن برای مسافران است. بدین صورت که موقعیت لحظه‌ای خودرو ذخیره می‌شود و همچنین عزیزان مسافر نیز می‌توانند از این موقعیت اطلاع یابند. چنین ویژگی‌ای برای خانواده‌هایی که فرزندانشان را با تاکسی به جایی می‌فرستند بسیار کاربردی است. برای استفاده از این سرویس کافی است که اپلیکیشن تپ۳۰ را روی گوشی نصب کنید. سپس مبدا و مقصد را انتخاب کنید. به همین سادگی می‌توانید خودرویی را برای سفر درون شهری‌تان کرایه کنید. در ادامه می‌توانید اپلیکیشن TAP30 را برای گوشی هوشمندتان دانلود کنید.

مطالب مرتبط:

منبع کجارو

دیدگاه