۱۰ مقصد برتر در جنوب هند که مدت ها نادیده گرفته شده است

زهرا صالح نژاد | چهار شنبه, ۲۱ مهر ۹۵ ساعت ۱۶:۳۰

کشور خارق‌العاده هند اسرار پنهان زیادی دارد. مناطق ناشناخته و دست نخورده جنوب هند در انتظار مسافران و گردشگران است. از سواحل رویایی مالابار تا نواحی‌ بی سر و صدای قسمت های. در ادامه ده منطقه هیجان انگیز جنوب هند را معرفی خواهیم کرد. با کجارو همراه باشید.

Vattakanal

۱۰ مقصد برتر هند

این روستای کوچک در ساحل شرقی گردنه‌های غربی قرار داد و با نام «Vatta» شناخته شده‌تر است. در این روستا کلبه‌های بسیاری برای اقامت گردشگران ساخته شده است. در قله تپه Palani، این پناهگاه دست نخورده می‌تواند یکی از رویاهای شما را تحقق بخشد.

Chimmony   و Ponmudi

۱۰ مقصد برتر هند

پناهگاه حیات وحش Chimmony  منطقه‌ای پنهان در میان گردنه‌های ناشناخته غربی است و می‌تواند برای شما مخفیگاهی باشد تا از زندگی شهری دور بمانید. طی کردن یک مسیر ۶ ساعته تا قله Ponmudi  برای دوستداران طبیعت فرصت‌ فوق‌العاده‌ای برای تماشای پرندگان و عکاسی می‌دهد.

آبشار Athirapilly

۱۰ مقصد برتر هند

چشم‌انداز جادویی و با شکوه آبشار Athirapilly  در محدوده جنگل Sholayar  در واقع یک فرصت فوق‌العاده برای مسافرانی است که در جستجوی یک محیط آرام هستند. هوای تازه و خنک در نزدیکی آبشار  ۸۰ پایی و رودخانه Chalakudy  در واقع همه چیزی است که از یک محیط باطراوت و خارق‌العاده انتظار دارید.

دره Araku

۱۰ مقصد برتر هند

دره Araku  نزدیک به محدوده مرزی ایالت اوریسا در قسمت های شرقی، یک نقطه مخفی برای تعطیلات دوستداران طبیعت و حیات وحش است. این دره در دامنه کوه‌های با شکوه Galikonda، Raktakonda و Chitamogondi با جاده و راه آهن قابل دسترس است و همین امر این مکان را یک مقصد مناسب برای تعطیلات می‌کند.

ساحل Devbagh

۱۰ مقصد برتر هند

غواصی، قایقرانی، قایق‌سواری، اسکوتر آبی و تمام تفریح‌های هیجان‌انگیز ساحلی و یک غروب آرام در جزیره Devbagh  در انتظار شماست. این ساحل در نزدیکی karwar  زیبایی فوق‌العاده و محیط آرام و بی سر و صدایی دارد.

پارک ملی Nagarhole

۱۰ مقصد برتر هند

پارک ملی Nagarhole  بخشی از ذخیره گاه زیستی Nilgiri ، تحت حفاظت سازمان میراث جهانی یونسکو قرار دارد. این شکارگاه سابق می‌تواند یک مکان هیجان‌انگیز برای علاقه‌مندان به حیات وحش و عکاسی باشد.

غارهای Badami 

۱۰ مقصد برتر هند

این غارها در Bagalkot  منطقه شمال Karnataka، یادآور معماری بزرگ Chalukya  هستند. این منطقه قبلا به عنوان Vatapi Badami شناخته می‌شد و شهر پایتخت سلسله Chalukya  در قرن ششم بود. قطعا سفر به غارهای Badami  می‌تواند به شما فرصتی برای سفر به زمان‌های گذشته بدهد.

Pollachi

۱۰ مقصد برتر هند

در ۴۰ کیلومتر جنوب Coimbatore، یک شهر کوچک زیبا با تمام گرما و جذابیت دست نخورده‌اش منتظر شماست. Pollachi  بهشت مسافران با تمام فعالیت‌های ماجراجویی‌اش، آب و هوای فوق‌العاده‌ای در تمام طول سال دارد. جایی که در آن می‌توانید نسیم با طراوتی در زمان بازدید احساس کنید و از آن لذت ببرید.

Tharangambadi

۱۰ مقصد برتر هند

Tharangambadi به معنای «محل آواز امواج» است و این شهر آفتابی ساحلی به معنای واقعی نشان‌دهنده نامش است. این شهر از سال ۱۶۲۰ تا سال ۱۸۴۵ مستعمره دانمارک بوده و قلعه Fort Dansborg هنوز هم گواهی بر تاریخ استعمار دانمارکی در این شهر است. Tharangambadi یا Tranquebar می تواند محل ایده‌آلی برای تجربه مناطق خارق‌العاده و باورنکردنی جنوب هند باشد.

Thalassery یا Tellicherry

۱۰ مقصد برتر هند

این شهر اغلب پاریس مالابار نامیده می‌شود و شما می‌توانید یک شب خوب در ساحل این شهر کوچک تجاری بگذرانید. این شهر به عنوان شهر کریکت، کیک و سیرک با نقاط توریستی بی‌حد و حصرش نیز شناخته می‌شود. در زمان جزر شما می‌توانید تا نزدیکی جزیره Dharmadam  قدم بزنید یا تا ساحل Muzhappilangad رانندگی کنید.

مطالب مرتبط:

منبع tripoto

دیدگاه