ابزار سفر: منقل سفری

سارا کرایی
سارا کرایی چهار شنبه، ۱۴ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۳۰
ابزار سفر: منقل سفری

منقل سفری سولو استاو (Solo Stove) با طراحی زیبای مینیمالیستی و سیستم جریان هوای ویژه، یکی از خاص‌ترین و بهترین منقل‌های دنیا است. در ادامه با کجارو همراه باشید تا بیشتر با سولو استاو آشنا شوید.

با آمدن پاییز، هر چه رو به زمستان پیش می‌رویم شب‌ها سرد و سردتر می‌شوند، اما نباید به خاطر سرمای هوا دست از گشت و گذار و تفریحات سالم در دل طبیعت بکشیم. به همین دلیل است که شرکت سولو استاو، منقل سفری زیبایی طراحی کرده است که به‌راحتی شما و خانواده‌تان را گرم نگه می‌دارد و البته از طراحی شیک و زیبایی برخوردار است.

منقل سفری

در طراحی این منقل تلاش شده تا یکی از زیباترین تجربه‌‌های حضور در کنار شعله‌ی گرم آتش برای شما فراهم شود. تک‌تک اجزای سولو استاو از استیل ضدخش باکیفیت است و با دقت تمام اندازه‌گیری و شکل داده شده‌ است. به منظور افزایش کارایی، سولو استاو دیواره‌ای دوجداره دارد. به‌علاوه، در قسمت زیرین این منقل چندین سوراخ تعبیه شده است؛ از این طریق اکسیژن ورودی به منقل شعله‌ی آن را به‌خوبی تغذیه می‌کند. همچنین، اکسیژن گرم در دیواره‌ی دوجداره‌ی منقل جریان پیدا می‌کند و در نتیجه چوب کمتری برای سوخت مورد نیاز است و البته اینکه دود کمتری وارد چشمتان خواهد شد. 

منقل سفری

برای جابه‌جایی این منقل خیالتان راحت باشد. هر یک از این منقل‌های سفری دارای کیسه نایلونی ضدآب است که حمل و انتقال آن را راحت می‌کند.

سولو استاو را می‌توانید از کیک‌استارتر با قیمت ۸۷۰ هزار تومان (۲۷۹ دلار) تهیه کنید.

ابزار سفر روزهای زوج، ساعت ۱۱:۳۰ شب در کجارو منتشر می‌شود. برای دیدن سایر مقالات این مجموعه به صفحه‌ی اختصاصی ابزار سفر در کجارو مراجعه کنید.

مطالب مرتبط:

منبع hiconsumption

دیدگاه