اعلام جزئیات محدودیت های ترافیکی آخر هفته

تیم  کجارو
تیم کجارو چهار شنبه، ۱۴ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۰
اعلام جزئیات محدودیت های ترافیکی آخر هفته

وزارت راه و شهرسازی، جزئیات محدودیت‌های ترافیکی حدفاصل روزهای چهارشنبه ۱۴ مهرماه تا شنبه ۱۷ مهرماه را اعلام کرد.

بر اساس اطلاعیه وزارت راه و شهرسازی، تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه تا شش صبح روز شنبه در محورهای کرج- چالوس- هراز- فیزکوه و تهران-سمنان و مشهد و بالعکس ممنوع خواهد بود.

همچنین تردد انواع وسائل نقلیه از ساعت ۱۵ الی ۲۴ روز جمعه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه از ساعت ۱۸ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.

همچنین در محور کندوان عبور انواع تریلر، کامیون و کامیونت ممنوع است. در محور هراز در کنار ممنوعیت تردد تریلرها، تردد کامیون‌ها نیز به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ساعت ۲۲ روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه ممنوع خواهد بود. در محور فیروزکوه نیز تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختنی و فاسدشدنی از ساعت ۸ تا ۲۲ روزهای چهارشنبه و جمعه ممنوع است.

در محور دلیجان، مشهد اردهال و کاشان نیز تردد کلیه وسائل نقلیه سنگین باری و موتورسیکلت از ساعت ۱۷ روز پنج‌شنبه تا ساعت ۲۴ روز جمعه ممنوع خواهد بود.

وزارت راه و شهرسازی سه محور را نیز به دلیل مداخلات جوی مسدود اعلام کرده و از این‌رو محورهای سی‌سخت به بیده، دهلران به اندیشمک و اولنگ به شاهرود ترددی نخواهند داشت.

محورهای کرج- چالوس- هراز- فیروزکوه و دماوند نیز به عنوان جاده‌های متصل به پایتخت در روزهای آخر هفته به دلیل عملیات کارگاه جاده‌ای در برخی نقاط با محدودیت‌های رفت و آمدی روبه‌رو خواهند بود.

وزارت راه و شهرسازی، وضعیت تردد در جاده‌های برون شهری در ۲۴ ساعت گذشته را اعلام کرده که براین اساس آزادراه کرج-تهران با ثبت بیش از ۱۲۳ هزار تردد پرترافیک‌ترین جاده است. پیش از آن نیز آزادراه‌های تهران-کرج، کرج-قزوین و قزوین-کرج قرار گرفتند.

در فهرست ۱۰ جاده پرترافیک کشور راه‌های ارتباطی تهران به پاکدشت، شهریار و ساوه نیز به عنوان محورهایی با ثبت بیش از ۶۰ هزار تردد قرار گرفته‌اند.

مطالب مرتبط:

منبع ایسنا

دیدگاه