ابزار سفر: بهترین شلوار مسافرتی برای آقایان

سارا کرایی
سارا کرایی دوشنبه، ۱۲ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۳۰
ابزار سفر: بهترین شلوار مسافرتی برای آقایان

کوهنوردی، صخره‌نوردی، دوچرخه‌سواری، ماهیگیری، گشت‌های شهری؛ برای همه و همه این فعالیت‌ها تنها به یک شلوار وسترن رایز نیاز دارید. با کجارو همراه باشید و بیشتر درباره این شلوار همه کاره بخوانید.

معمولا وقتی تعطیلات را به سفر خانوادگی یا ماجراجویی در دل طبیعت می‌گذرانید، یک قانون کلی وجود دارد: هرچه مدت زمان سفر طولانی‌تر باشد، لباس بیشتری نیاز است. با این حال، بار و بنه سفر را که می‌بندید، این قانون هیچ‌وقت عملی به نظر نمی‌رسد ـ لباس بیشتر یعنی وزن بار بیشتر و فضای کمتر برای غذا و لوازم سفر. به همین دلیل است که شلوارهای وسترن رایز (Western Rise’s Granite Camp Pants 2.0) انتخابی ایدئال برای آقایانی است که بیشتر وقت خود را در سفر و به گشت و گذار سیر می‌کنند.

شلوار مسافرتی

این شلوار از جنس نایلون, پارچه‌ای از جنس نخ الستین و لایه‌ای ضد آب است و بسیار راحت و ایدئال به نظر می‌رسد. ممکن است ناغافل قهوه را روی خودتان بریزید یا ناگهان هوا بارانی شود، اما هیچ‌کدام از این‌ها اهمیتی ندارد و اصلا جای نگرانی نیست. چون مهم نیست کجا هستید و چه کار می‌کنید، این شلوار هیچ‌وقت خیس نمی‌شود و همیشه خشک باقی می‌ماند. 

شلوار مسافرتی

به‌علاوه، پوشش خارجی شلوار از جنس نایلون است، بنابراین حتی اگر در حین دویدن شلوارتان به سنگ یا صخره‌ای سابیده شود یا به شاخه تیز درختی گیر کند به‌هیچ‌وجه نباید نگران پاره شدن آن باشید، چون وسترن رایز حتی خراش هم بر نمی‌دارد. 

شلوار مسافرتی

برای آن‌هایی که همیشه چاقو یا وسیله‌ای تیز همراه خود دارند، جیب شلوار را به‌ گونه‌ای طراحی کرده‌اند که لبه‌ای مخصوص برای نگه‌داشتن چاقو دارد؛ به صورتی که چاقو در جیب فرو نرود. وسترن رایز برای دوچرخه‌سوارن هم طراحی ویژه‌ای دارد، با برگرداندن ساق شلوار لایه‌ی شب‌نمایی را می‌بینید که برای دید در شب طراحی شده است.  

شلوار مسافرتی

از همه این ویژگی‌های خوب که بگذریم، بخشی از درآمد حاصل از فروش این شلوارها به انجمن رودخانه‌های غرب (Western Rivers Conservancy) اهدا می‌شود. قیمت این شلوار چیزی حدود ۱۰۹ دلار است.

ابزار سفر روزهای زوج، ساعت ۱۱:۳۰ شب در کجارو منتشر می‌شود. برای دیدن سایر مقالات این مجموعه به صفحه‌ی اختصاصی ابزار سفر در کجارو مراجعه کنید.

مطالب مرتبط:

منبع hiconsumption

دیدگاه