سفر اپ: با Sygic به صورت آفلاین مسیریابی کنید

سعید میرزاپور
سعید میرزاپور دوشنبه، ۳ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۱۵
سفر اپ: با Sygic به صورت آفلاین مسیریابی کنید

سایجیک (Sygic‌) نام اپلیکیشنی است که کاربران از طریق آن می‌توانند به سادگی در شهر‌های مختلف جهان و همچنین شهر‌های بزرگ ایران مسیرشان را پیدا کنند. همراه کجارو باشید تا با این اپلیکیشن آشنا شویم.

مقاله‌های مرتبط

مسیریابی در حین سفر یا در شهر‌های بزرگ موضوعی مهم است که باعث می‌شود کمتر در خیابان‌های شلوغ سر در گم شویم. یافتن مسیر صحیح در کاهش مصرف سوخت و آرامش افراد نیز تاثیر گذار است. اپلیکیشن‌های بسیاری زیادی برای مسیر‌یابی وجود دارند که هر یک قابلیت‌های خاص خودشان را دارند. تاکنون در سری مقالات سفر اپ کجارو به چند مورد از اپلیکیشن‌های مسیریاب اشاره کرده‌ایم که در این بین می‌توان به گوگل مپ اشاره کرد. اما در این مقاله سعی داریم تا اپلیکیشن محبوب دیگری را در این خصوص با نام سایجیک (Sygic‌) معرفی کنیم.

sygic

سایجیک نام اپلیکیشنی بین المللی است که توسط افراد بسیار زیادی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نقشه از شهر‌های بزرگ ایران نیز با دقت مناسبی پشتیبانی می‌کند و یکی از قابلیت‌های اصلی آن امکان استفاده به صورت آفلاین است. ویژگی مسیریابی صوتی نیز یکی دیگر از قابلیت‌های این سرویس به حساب می‌آید. همچنین این اپلیکیشن از زبان فارسی نیز پشتیبانی می‌کند که از طریق آن می‌توانید بدون نگاه کردن به گوشی، مسیرتان را از طریق پیام‌های صوتی بیابید. از طریق لینک‌های زیر می‌توانید این اپلیکیشن را برای دستگاه‌هایتان دانلود کنید. اما باید بدین نکته نیز توجه داشت که تنها می‌توانید ۷ روز از این اپلیکیشن به صورت رایگان استفاده کنید. سایجیک دارای ویژگی های گوناگونی است که از این جمله می‌توان به قابلیت head-up display اشاره کرد. بعد از این ۷ روز مجبور به پرداخت هزینه اشتراک خواهید بود. البته لازم به ذکر است که نسخه غیرقانونی (کرک شده) این اپلیکیشن نیز در سایت‌های مختلف فارسی وجود دارد که می توانید به رایگان دانلودشان کنید.

sygic

sygic

sygic

sygic

مطالب مرتبط:

منبع کجارو

دیدگاه