گران قیمت ترین و لوکس ترین کابین های هواپیما در دنیا

حامد شاه‌محمدی
حامد شاه‌محمدی شنبه، ۸ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۰
گران قیمت ترین و لوکس ترین کابین های هواپیما در دنیا

یکی از مزیت‌های پول‌دار بودن، سفر کردن با هواپیماهای لوکس و درجه یک است. سفر کردن با هواپیما خسته‌کننده و کسالت‌آور است، به‌خصوص اگر سفری بین‌المللی داشته باشید. ولی تختی شاهانه، حمام اختصاصی یا مهمانداری شخصی می‌تواند سفر شما را مرفه کند. با کجارو همراه باشید تا به ۱۰ کابین لوکس و بالارده نگاهی اجمالی داشته باشیم.

۱۰. British Airway's first class 787-9 Dreamliner

پروازی لوکس

پروازی لوکس

این کابین بریتانیایی از یک نمایشگر صفحه‌ی ۲۳ اینچی که لمسی نیز هست بهره می‌برد. این نمایشگر رو‌به‌روی صندلی مخملی مسافر جای دارد. هر جایگاه نیز دارای دو پورت یو اس بی و گاوصندقی شخصی به‌همراه آینه است. یک بلیط یک طرفه از لندن به دهلی ۵ هزار دلار برایتان آب می‌خورد.

۹. Japan Airline's Sky Suite 777 first class cabin

پروازی لوکس

پروازی لوکس

جایگاه‌های این کابین ژاپنی از پوست گران‌قیمت گربه (Woodgrain) درست شده است. محیط جایگاه‌ شما نسبت به اطراف هواپیما کاملا بسته و دارای فضایی خصوصی است. برای رزرو بلیط این کابین باید از یک ماه قبل اقدام به خرید کنید ولی تا وقتی که خرید نکنید حرفی از قیمت زده نمی‌شود. نه‌تنها شما می‌توانید سوییت کوچک خود را به تخت‌خوابی راحت تبدیل کنید بلکه نمایشگری ۲۳ اینچی به‌علاوه‌ی فضا برای وسایل و سوکت برق برای شارژ کردن لوازم الکترونیکی نیز فراهم شده است.

۸. AirFrance La Premiere

پروازی لوکس

پروازی لوکس

این کابین فرانسوی که پرواز یک طرفه‌اش ۱۰ هزار دلار هزینه دارد، به شما سوییتی خصوصی پیشنهاد می‌کند که در آن می‌توانید صندلی خود را تخت‌خواب کنید و از فضاهای اضافه نهایت استفاده را ببرید و راحت به تماشای تلوزیون یا مطالعه بپردازید.

۷. Qatar Airway's first class

پروازی لوکس

پروازی لوکس

این کابین قطری که پرواز یک طرفه‌اش ۵ هزار دلار قیمت گزاری شده است، صندلی شما را به تختی نرم و راحت از جنس مخمل تبدیل می‌کند. این کابین قسمتی لوکس برای صرف نوشیدنی و سرو غذاهای سبک دارد.

۶. Qanta first class flights

پروازی لوکس

پروازی لوکس

قیمیت بلیط این پرواز بالاتر از ۱۵ هزار دلار است و دارای فضای اضافی و اختصاصی است. مسافران بعد از سوار شدن با لباس‌های راحت و ماسک صورت پذیرایی می‌شوند. بهترین قسمت این کابین ماساژ قبل پرواز یا اسپا است.

۵. Thai Airways' royal first class

پروازی لوکس

این کابین تایلندی دارای تبلت‌های ۲۱ اینچی به‌همراه تلوزیون است. یک بلیط یک طرفه از نیویورک به بانکوک حدود ۶ هزار دلار ارزش دارد.

۴. Cathay Pacific Airways First class

پروازی لوکس

پروازی لوکس

در این کابین که سفری دور دنیا را ۲۸ هزار دلار قیمت گذاری کرده است، می‌توانید سوییت شخصی خود را به تختی راحت تبدیل کنید. همچنین می‌توانید تلوزیون شخصی، لباس راحتی و نمایشگر ال سی دی که اجازه کنترل نور را به شما می‌دهد، داشته باشید.

۳. Emirates First class

پروازی لوکس

پروازی لوکس

پروازی لوکس

پروازی لوکس

هواپیمایی امارات به شما اتاقکی مجلل و حمامی جداگانه ارائه می‌دهد (دیگر چه انتظاری دارید). سفری ۱۸ ساعته از دبی به نیویورک ۹ هزار دلار می‌ارزد. در حمام شخصی خود نیز از سرویس کامل و اسپا نهایت لذت را ببرید. بعد از حمام نیز آب‌میوه تازه میل کنید.

۲. Singapore Airlines

پروازی لوکس

پروازی لوکس

این تخت در هواپیمایی سنگاپور شاید از خیلی تخت‌ها در خانه بهتر باشد. این تخت ۸۹ سانتی متر عرض و ۲۱۰ سانتی متر طول دارد و بالای آن به‌صورت تاشو است که به‌راحتی تخت می‌افزاید. اگر خوابتان نمی‌آید، از صندلی‌های عریض استفاده کنید. می‌توانید سوییت شخصی خود را با ۱۸ هزار دلار رزرو کنید.

۱. Etihad Airways

پروازی لوکس

پروازی لوکس

پروازی لوکس

هواپیمایی اتحاد چندین گزینه برای پرواز‌های درجه یک دارد. آنهایی که گزینه‌ی آپارتمان را رزرو می‌کنند، صندلی سلطنتی، تخت و حمام شخصی خواهند داشت. ولی بالای ۱۱ هزار دلار هزینه خواهد داشت. کابین‌های اتحاد معنای حقیقی کلمه‌ی لوکس را به تصویر کشیده اند.

نظر شما در ارتباط با این هواپیماها چیست؟

مطالب مرتبط:

منبع Businessinsider

دیدگاه