ابزار سفر: کیف پول مخصوص دوچرخه سواران

سارا کرایی
سارا کرایی شنبه، ۲۴ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۳۰
ابزار سفر: کیف پول مخصوص دوچرخه سواران

شرکت سازنده کیف جیبی بلروی (Bellroy) و دوچرخه‌سازی ام ای ای پی (MAAP) دست به دست هم داده‌اند و کیف جیبی مخصوص دوچرخه‌سواران خلق کرده‌اند. در ادامه با کجارو همراه باشید و بیشتر دریاره این محصول بخوانید.

شاید به عنوان یک دوچرخه‌سوار، در رکاب زدن‌های طولانی‌مدت، آخرین چیزی که دوست داشته باشید خود را درگیر آن کنید، تلف کردن وقت با گوشی همراه باشد ـ چراکه همه حس و حال خوش دوچرخه سواری و لذت بردن از منظره و هوای پاک را از بین می‌برد. از طرف دیگر، قاعدتا، دوست ندارید کیلومترها از خانه فاصله بگیرید و از آن بی‌خبر باشید. پس، در واقع، همراه داشتن تلفن همراه ضروری و اجتناب ناپذیر است.

کیف جیبی

خوشبختانه، به لطف طراحی جدید شرکت استرالیایی بلروی (Bellroy) که متخصص در ساخت کیف‌های جیبی است، از حالا به بعد می‌توانید تلفن همراه و تمام وسایل مورد نیاز و ضروری خود را در یک کیف کوچک و البته شیک و زیبا، همیشه همراه خود داشته باشید.

کیف جیبی

این کیف درست مثل یک کیسه اما بسیار شیک و مدرن است؛ از جنس چرم گیاهی ضد آب و مجهز به زیپی بسیار مقاوم (YKK aqua-guard vislon) است؛ برای آیفون 7 طراحی شده (و البته آیفون 6 و 6S) و به خوبی از تلفن شما در برابر باران، ضربه و خراشیده شدن محافظت می‌کند.

کیف جیبی

پوشش داخلی کیف از جنس مایکروفایبر (microfiber) است و مانع از ایجاد هر گونه خراش بر روی صفحه گوشی همراه می‌شود. همچنین، دارای چندین جیب برای نگهداری کلید، کارت‌ها و البته پول است. البته، به خاطر طراحی منحصربه‌فرد آن می‌توانید کیف را به راحتی زیر لباس خود جا بدهید. تمام وسایل خود را در کیف قرار دهید و با خیال راحت به جاده بزنید. علاوه بر تمامی این ویژگی‌ها، طراحی نقطه نقطه که منحصر به شرکت دوچرخه سازی MAAP است، در طراحی زیبای این کیف دیده می‌شود.

کیف جیبی

دیوید، یکی از طراحان بلروی، درباره این کیف می‌گوید:

هدف ما طراحی محصولاتی است که بتوانید با آن‌ها به راحتی ارتباط برقرار کنید. وقتی همه‌ چیز سر جای خود باشد، وسایلی طراحی خواهید کرد که نه تنها بخشی از تجربه دوچرخه سوار می‌شوند بلکه به بهتر شدن این تجربه هم کمک می‌کنند.

ابزار سفر روزهای زوج، ساعت ۱۱:۳۰ شب در کجارو منتشر می‌شود. برای دیدن سایر مقالات این مجموعه به صفحه‌ی اختصاصی ابزار سفر در کجارو مراجعه کنید.

مطالب مرتبط:

منبع hiconsumption

دیدگاه