سفر اپ: با ایران آفلاین از نقشه ایران به صورت آفلاین استفاده کنید

سعید میرزاپور
سعید میرزاپور شنبه، ۲۴ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۳۰
سفر اپ: با ایران آفلاین از نقشه ایران به صورت آفلاین استفاده کنید

ایران آفلاین نام اپلیکیشنی برای سیستم عامل اندروید است که نقشه تمام مسیر‌های شهری و بین شهری ایران را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. همراه کجارو باشید تا با این اپلیکیشن بیشتر آشنا شویم.

مقاله‌های مرتبط

مسافران همیشه با مشکل پیدا کردن مسیر و عدم اطلاع از راه‌های موجود مواجه هستند. این موضوع باعث می‌ّشود که همواره استرس خاصی در این خصوص داشته باشند. اپلیکیشن‌های بسیار زیادی برای موقعیت‌یابی و نمایش نقشه عرضه شده‌اند اما اغلب آن‌ها برای نمایش مسیر‌ها نیاز به اینترنت دارند. از آنجایی که دسترسی به اینترنت در هر نقطه‌ای برای تمام مردم ایران امکان‌پذیر نیست، پس بهتر است که به سراغ اپلیکیشن نقشه‌ای برویم که آفلاین باشد. ایران آفلاین نام اپلیکیشنی برای اندروید است که نقشه تمام مسیر‌های ایران را به صورت آفلاین در اختیار کاربر می‌گذارد.

ایران آفلاین

ایران آفلاین پوشش گسترده‌ای از مسیر‌های بین شهری و شهری ایران دارد و از این طریق کاربران می‌توانند در هر نقطه‌ای که باشند، مسیر‌های موجود را برای رسیدن به مقصد مشاهده کنند. همان‌طور که می‌دانید ذخیره نقشه تمام شهر‌های ایران درون یک اپلیکیشن باعث می‌شود که حجم برنامه به طور قابل ملاحظه‌ای افزایش یابد. اما در این برنامه از الگوریتم خاصی استفاده شده است که باعث می‌شود حجم کلی برنامه کاهش یابد. این اپلیکیشن امکانات دیگری نیز دارد که در این بین می‌توان به نمایش طول و عرض جغرافیایی و قطب نما اشاره کرد. در ادامه می‌توانید این اپلیکیشن را برای دستگاه‌های اندرویدی‌تان دانلود کنید.

ایران آفلاین

مطالب مرتبط:

منبع کجارو

دیدگاه