ابزار سفر: کیف لوازم آرایشی سفری

سارا کرایی
سارا کرایی شنبه، ۱۰ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۳۰
ابزار سفر: کیف لوازم آرایشی سفری

کیف ویند بلوز (Wind Blows)، یکی از کاربردی‌ترین و شیک‌ترین محصولات برای نگهداری از وسایل سفر است که می‌توان از آن به‌ عنوان کیف لوازم کودک یا لوازم آرایشی استفاده کرد. در ادامه با کجارو همراه باشید و بیشتر درباره این کیف بخوانید.

کیف سفری ویند بلوز (Wind Blows Travel Pouch)، کیسه‌ای با طراحی بسیار شیک و زیبا است. فضای داخلی آن از سه جیب توری و سه کش نگهدارنده در دیواره‌ها تشکیل شده است. به‌راحتی می‌توانید لوازم آرایشی، کرم‌، شامپو و هر وسیله‌ی دیگری را در آن جا بدهید.

کیف آرایشی

این کیف ۲۳ سانتیمتر ارتفاع و ۱۱۲ گرم وزن دارد. همراه با ویند بلوز یک کیف کوچک دیگر هم وجود دارد که می‌توانید از طریق گیره مخصوصی که در گوشه ویند بلوز قرار گرفته کیف کوچک را به آن وصل کنید. همچنین، می‌توانید برای نگهداری از وسایل مرطوب مثل مسواک، خمیردندان یا شانه از کیف پی‌وی‌سی همراه ویند بلوز استفاده کنید. 

کیف آرایشی

کیف آرایشی

 بالشتکی درون کیف تعبیه شده است که از وسایل شما در برابر ضربه محافظت می‌کند. پس از اینکه وسایل خود را با دقت درون کیف قرار دادید، کش دهانه‌ی آن را بکشید و به این شکل در کیف را ببندید. وقتی در سفر هستید اگر  این کیف را همراه خود داشته باشید، دیگر نیازی نیست به فکر نظم دادن به وسایل و ابزارتان باشید.  

کیف آرایشی

ویند بلوز در ۴ رنگ قرمز، گلبه‌ای، آبی آسمانی و آبی تیره طراحی شده است و قیمتی معادل ۵۲ هزار تومان (۷ دلار) دارد. برای خرید این محصول می‌توانید از طریق وب سایت mochithings.com یا amazon اقدام کنید.

ابزار سفر روزهای زوج، ساعت ۱۱:۳۰ شب در کجارو منتشر می‌شود. برای دیدن سایر مقالات این مجموعه به صفحه‌ی اختصاصی ابزار سفر در کجارو مراجعه کنید.

مطالب مرتبط:

منبع mochithings

دیدگاه