برترین جاذبه های گردشگری مراکش

مینا داودی
مینا داودی جمعه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۰
برترین جاذبه های گردشگری مراکش

مراکش یا مغرب، کشوری در شمال غربی آفریقا است. این کشور مقصد بسیاری از گردشگران بین‌المللی است. در ادامه، همراه ما به تماشای برترین جاذبه‌های گردشگری این کشور بنشینید.

مراکش یا مغرب، کشوری در شمال غربی آفریقا است. نام مراکش از نام پایتخت کهن یعنی شهر مراکش برگرفته شده که به معنی سرزمین خدا است. نام Morocco در انگلیسی هم تغییر یافته واژه مراکش است.

مراکش ساحلی طولانی با اقیانوس اطلس دارد که از شمال به جبل‌الطارق و دریای مدیترانه می‌رسد. کشور مراکش از سوی شرق با کشور الجزایر، از غرب با اقیانوس اطلس، از جنوب با کشور موریتانی و از شمال با دریای مدیترانه همسایه‌ است.

کشور مراکش در فصول مختلف سال آب و هوایی متفاوت و گاهی حتی غافلگیرکننده دارد. همچنین در طول سال در زمان‌های گوناگون جشنواره‌ها و فستیوال‌هایی در آن برگزار می‌شود. به عنوان یک کشور عمدتا مسلمان، در مراکش تعطیلات و اعیاد مذهبی بخش مهمی از رویدادهای اجتماعی را تشکیل می‌دهند. اگرچه در عین حال مراکش مکانی است برای برگزاری جشنواره‌ها و رویدادهای فرهنگی در سطوح بین المللی از جمله فستیوال‌های موسیقی یا مراسمی که جذابیت‌های بین المللی دارد مانند فصل کوچ عشایر.

دانلود ویدیو

مطالب مرتبط:

دیدگاه