کانال رسمی کجارو در تلگرام راه‌اندازی شد

تیم  کجارو
تیم کجارو دوشنبه، ۶ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۰
کانال رسمی کجارو در تلگرام راه‌اندازی شد
با توجه به درخواست خوانندگان عزیز در مجله گردشگری کجارو، خبرنامه‌ای در قالب تلگرام تهیه کردیم تا کاربران عزیز بتوانند از طریق گوشی موبایل خود به محتوای سایت گردشگری ما دسترسی داشته باشند.
با دنبال کردن کانال کجارو در تلگرام می‌توانید به آخرین اخبار گردشگری دنیا دسترسی داشته باشید، مقاله‌هایی درباره فرهنگ و مردم کشورهای مختلف بخوانید، تصاویری از مکان‌های عجیب و جالب و دیدنی دنیا ببینید و ویدیوهای هیجان‌انگیزی از جاهای مختلف جهان تماشا کنید. telegram channel kojaro در شبکه‌ی تلگرام کجارو همچنین می‌توانید درباره غذاهای ملی و محلی مردم در کشورهای مختلف دنیا اطلاعاتی به دست بیاورید یا اگر دنبال تحصیل، سفر، مهاجرت یا زندگی در خارج از کشور هستید، درنگ نکنید همین حالا به کانال کجارو در تلگرام بپیوندید.

دنبال کردن کانال کجارو در تلگرام

جالب است بدانید کانال تلگرام، فعالیتی شبیه سایر گروه‌ در شبکه‌های اجتماعی دارد، با این تفاوت که همه اعضای گروه نمی‌توانند در آن فعالیت کنند بلکه فقط مدیر گروه و اعضای منتخب از سوی مدیر قادر به فعالیت در آن هستند و بقیه اعضا فقط می‌توانند محتواهای ارسالی را مطالعه کنند. از این رو می‌توان گفت که ساخت یک کانال جدید، برای هر کاربری، کاربردی نخواهد بود و تنها وب سایت‌ها، گروه‌ها و مجموعه‌های مهم که دارای مخاطبان خاص هستند اقدام به ساخت آن خواهند کرد و افراد عادی می‌توانند به جای ساخت کانال، با دنبال کردن آن‌ها از این بخش فوق العاده‌ی تلگرام نهایت استفاده را ببرند.  

مطالب مرتبط:

دیدگاه