تماشا کنید: جاذبه های گردشگری سئول ، کره جنوبی

تیم  کجارو
تیم کجارو سه شنبه، ۶ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۱۵
تماشا کنید: جاذبه های گردشگری سئول ، کره جنوبی

سئول، پایتخت کره جنوبی، جمعیتی بیش از ۱۰ میلیون نفر دارد و متروی آن، یکی از بزرگ‌ترین شبکه‌های مترو جهان است. بهترین جاذبه‌های دیدنی سئول را در این ویدیو مشاهده کنید.

سئول پایتخت کره جنوبی است. این شهر با جمعیت بیش از ۱۰ میلیون نفر، یکی از پرجمعیت‌ترین شهرهای جهان به شمار می‌رود. سئول از ساختار زیربنایی بسیار پیشرفته‌ای برخوردار است و متروی آن که هرساله بیش از ۲۰۰ میلیون مسافر را جابجا می‌کند یکی از بزرگ‌ترین شبکه‌های متروی جهان به‌شمار می‌رود.

سئول در شمال غربی کره و در کنار رودخانه‌ی هان (Han River) واقع شده است. این شهر در ۳۱ کیلومتری بندر دریای زرد (Yellow Sea) و حدود ۴۰ کیلومتری مرز کره شمالی قرار دارد. سئول بزرگ‌ترین شهر و مرکز مهم تجاری، تولیدی، اداری و فرهنگی کره‌ی جنوبی است. این شهر از بدو شکل گیری با عنوان هانسانگ (Hansong) شناخته می‌شد ولی در سال ۱۹۱۱ به کیونسانگ (Kyongsong) تغییر نام داد. این شهر به طور رسمی از سال ۱۹۴۵، هنگامی‌که کره پس از ۳۵ سال از حکومت مستعمراتی ژاپن آزاد شد، سئول نامیده می‌شود. واژه‌ی Seoul اصطلاحی کره‌‌ای و به معنای شهر پایتخت است. سئول دارای آب و هوایی قاره‌ای با چهار فصل مجزا است که شامل تابستان‌های گرم و مرطوب و زمستان‌های سرد و نسبتا خشک است.

دانلود ویدیو 360p | 720p

مطالب مرتبط:

دیدگاه