بهترین شهرهای آلمان

میلاد بافراست
میلاد بافراست یکشنبه، ۱۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۰
بهترین شهرهای آلمان

آلمان یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری جهان و یکی از متنوع‌ترین کشورهای اروپا از نظر ساختار است. 

آلمان مملوء از شهرهای پیشرفته‌ی صنعتی، شهرها و روستاهای جذاب و مناطق بیرون شهر پر از کاخ‌های زیبا است که آن را به مقصدی جذاب برای دوستداران فرهنگ و طبیعت و بناهای تاریخی بدل کرده است. در این مقاله به اختصار چهار شهر زیبای آلمان را معرفی خواهیم کرد. با کجارو در این سفر سریع همراه شوید.

مونیخ

Munich

مهم‌ترین رقیب برلین از نظر فرهنگ و مناطق دیدنی مونیخ است. این شهر مرکز استان باواریا و بدون شک سرسبزترین شهر بزرگ آلمان است. مناظر خیره‌کننده، باغ‌های سرسبز، دریاچه‌ها و کوه‌های زیبا از ویژگی‌های غیرقابل اغماض این شهر است.

Dresden-Frauenkirche

کلیسای بانوی ما یا Frauenkirche معروف‌ترین مکان دیدنی این شهر و نماد آن است. دو گنبد زیبای این کلیسا تقریبا از تمام نقاط شهر دیده می‌شود. یکی دیگر از نقاط دیدنی این شهر میدان مارین پلاتز در قلب مونیخ است، میدانی تاریخی که مکانی محبوب برای اجراهای خیابانی است. یکی دیگر از اماکنی دیدنی که حتما باید از آن بازدید کنید Englischer Garten است. این پارک بزرگ‌ترین پارک شهری اروپا است و دارای دو باغ خرس، بتکده‌ی چینی، خانه‌ی چای ژاپنی و یک معبد با معماری یونانی هست.

Munich

بهترین نقاط جذاب این شهر در مرکز اولد تاون (Old Town) متمرکز شده‌اند و به‌راحتی می‌توان با پای پیاده از تمامی آن‌ها بازدید کرد. در هنگام سفر به آلمان یک روز خود را به گردشی کوتاه در رشته کوه‌های آلپ، روستای پر از شور ونشاط Oberammergau  و کاخ افسانه‌ای لودویک (پادشاه باواریا) یعنی Neuschwanstein بگذرانید. مونیخ همچنین شهری جذاب برای خرید از مغازه‌های مختلف است. در کنار خرید می‌توانید غداهای اصیل باواریایی را در رستوران‌ها و کافه‌های مختلف که در نقاط گوناگون شهر پراکنده شده‌اند نیز بچشید و لذت ببرید.

Munich

فرانکفورت

فرانکفورت نیز یکی از بزرگ‌ترین شهرهای آلمان و مرکز اقتصادی و فرهنگی آن کشور است. این شهر محل تولد معروف‌ترین نویسنده‌ی آلمانی یعنی گوته و محلی برای دیدن و حس کردن تلفیق زیبایی‌های زندگی سنتی و مدرن است.

Frankfurt

برج اصلی این شهر جایی است که بازدیدکنندگان بر فراز آن می‌توانند زیبایی‌های شهر را بنگرند. Palmengarten یا باغ گیاه‌شناسی فرانکفورت نیز ارزش بازدید را دارد. این باغ شما را به سفری باغبانی از دشت‌های آفریقایی و گیاهان گرمسیری جنگل‌های انبوه تا باغ‌های گل زیبای اروپایی خواهد برد. مسافرانی که همراه با فرزندان خود به فرانکفورت می‌روند می‌توانند از باغ وحش معروف فرانکفورت نیز بازدید کنند. این باغ وحش دارای حیوانات متنوعی از نقاط گوناگون جهان است. این شهر همچنین مملوء از موزه‌های قدیمی، کلیساهای صد ساله و آسمان‌خراش‌هایی با طراحی زیبا و بی‌همتا است. فرانکفورت هتل‌های بسیار متنوعی دارد که برای تمامی افراد چه کسانی که می‌خواهند اقتصادی سفر کنند و چه مسافرانی که می‌خواهند سفری لوکس داشته باشند رضایت‌بخش خواهد بود.

Frankfurt

هامبورگ

Hamburg

برنامه‌ریزی سفر به هامبورگ، دومین شهر بزرگ آلمان تجربه‌ای جذاب است. بسیاری که این شهر را زیباترین شهر دنیا می‌دانند دلایل خوبی برای این ادعا دارند، شهری که همه‌ جای آن پر از رودخانه و دریاچه است و کانال‌ها و آبراهه‌های پیوسته‌ی آن فرصتی ایدئال برای سفر با کشتی کروز و لذت بردن از دریا فراهم می‌آورد. هامبورگ، شهری که در گذشته مانند یک قصر بود، در سال‌های اخیر به عظمت سال‌های گذشته‌ی خود بازگشسته است و در حال حاضر بزرگ‌ترین بندر آلمان و یکی از مراکز اقتصادی آن به شمار می‌رود.

Hamburg

هامبورگ همچنین شهری است که در آن مناطق مسکونی با طراحی زیبا در کنار مناطق با ساکنان طبقه‌ی متوسط و آپارتمان‌های امروزی قرار دارند و طبیعت آن نیز به نظر می‌رسد به دوران پر از درخت یک قرن پیش آن بازگشته است. فهرست کارهایی که باید در هامبورک انجام داد، فراوان هستند. بسیاری از این سرگرمی‌ها در ساحل هامبورگ، که ۸۰۰ سال قدمت دارد، متمرکز هستند. گردشگران می‌توانند تفریحات خود را از تور با قایق شروع کنند و با پیاده‌روی در ساحل و خوردن غذایی خوشمزه در رستوران Rive که رستورانی ایدئال برای دیدن سواحل زیبا نیز هست، ادامه دهند. از دیگر ماطق دیدنی آن می‌توان به بازار ماهی هامبورگ، موزه‌ی Emigration Museum Ballinstadt و کلیسای St. Michaelis اشاره کرد.

Hamburg

درسدن

Dresden

درسدن که به  «فلورانس البه» نیز معروف است، در شرق آلمان قرار دارد و به‌دلیل داشتن ساختمان‌های تاریخی بسیار که شما را با رویای چند صد سال پیش که این شهر پایتخت پادشاهی آلمان بوده، محبوب گردشگران است. این شهر مهم دارای گنجینه‌های تاریخی بسیار با راه‌پله‌های اشرافی، تراس‌های با دید وسیع، میدان‌های بزرگ که با مجسمه‌های رسمی سینت‌ها و پادشاهان آراسته شده‌اند، رستوران‌های زیبا و مغازه‌های امروزی است. ۶۳ درصد این شهر با درختان و پارک‌های سرسبز آراسته شده است و به همین دلیل این شهر یکی از سرسبزترین شهرهای اروپا به شمار می‌رود.

Dresden

مطالب مرتبط:

منبع Travelvivi

دیدگاه