لوکس‌ترین سوییت‌های ماه عسل

الناز غفور
الناز غفور یکشنبه، ۲۹ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۳۰
لوکس‌ترین سوییت‌های ماه عسل

اگر دوست دارید سفر ماه عسل‌تان را در محیطی خصوصی، همراه با پیشخدمت و هفده نوع بالشت بگذرانید مقصد سفر را پیدا کرده‌اید. این سوییت‌ها از حد تصور شما گران‌تر هستند. با کجارو همراه باشید.

سوییت کنار آب لاگون در ریوریا مالای مکزیک

بهترین قسمت این سوییت، دوشی است که در فضای باز قرار گرفته است. ولی بعد از آن بهترین ویژگی این سوییت قرار گرفتن استخر در تراس است و همان طور که در تصویر می‌بینید محیطی فوق‌العاده جذاب را به وجود آورده است. آشپز این سوییت (که قبل از اینکه به‌وسیله‌ای احتیاج پیدا کنید از نیاز شما خبردار می‌شود) می‌تواند از پس پخت انواع غذاها بربیاید. از بهترین خوراک‌ها گرفته تا میوه‌ها و دسرهای غلتان در شکلات. قیمت این سوییت از ۷۰۰ دلار (۲,۷۲۲,۶۱۵ تومان) آغاز می‌شود.

بهترین قسمت این سوییت، دوشی است که در فضای باز قرار گرفته. ولی بعد از آن بهترین ویژگی این سوییت قرار گرفتن استخر در تراس است

سوییت دونی در جزیره‌ی کوکوآ در ماکونوفوشی مالدیو

تصور کنید شما و همسرتان توسط یک قایق به جزیره‌ی کوکوآ وارد شدید. این جزیره یکی از جزایر دست‌نخورده‌ی مالدیو است و در نواحی دوردست اقیانوس هند قرار دارد. سپس به یکی از جالب‌ترین اتاق‌ها مثل سوییت دونی وارد می‌شوید. از این سوییت مناظر بی‌نهایت زیبای دریا را می‎‌بینید، در جایی کاملا خصوصی اقامت می‌کنید و از تجربه‌ی محیطی خاص لذت می‌برید. هر سوییت دونی به‌شکل یک قایق ماهیگیری ساخته شده است. امکانات داخلی این سوییت از قبیل تلویزیون چهل و دو اینچ پلاسما، وای‌فای و تهویه‌ی هوا هستند. هزینه‌ی اقامت در این سوییت از ۸۵۰ دلار (۳,۳۰۶,۰۳۳ تومان) شروع می‌شود.

هر سوییت دونی به شکل یک قایق ماهیگیری ساخته شده. امکانات داخلی این سوییت از قبیل تلویزیون چهل و دو اینچ پلاسما، وای فای و تهویه‌ی هوا هستند.

سوییت رویال برج‌العرب در امارات متحده عربی

با اقامت در سوییت دو نفره‌ی برج جمیرای برج العرب به معنی کلمه‌ی سلطنتی پی می‌برید. آسانسور شخصی، شما را به دنیای ناز و نعمت وارد می‌کند. در این سوییت یک آیپاد بیست و چهار قیراطی و هفده نوع بالشت قرار دارد. سوییت رویال برج‌العرب واقعا بزرگ است و دو اتاق خواب وسیع، دو جکوزی و یک اتاق فیلم (دیوانه کننده است. این‌طور فکر نمی‌کنید؟) قرار گرفته است. برای اقامت در این سوییت به‌ازای هر شب باید ۱۱۰۰۰دلار (۴۲۸۶۶۰۰۰ تومان) بپردازید.

با اقامت در سوییت دو نفره‌ی برج جمیرای برج العرب به معنی کلمه‌ی سلطنتی پی می‌برید.

سوییت ارکید هتل هلکولانی در هونولولو

این سوییت دقیقا در کنار سواحل وایکیکی و دقیقا هم‌سطح با اقیانوس قرار گرفته است. در این سوییت زوج‌ها می‌توانند در یک بهشت اختصاصی استراحت کنند. حتی در کنار این سوییت یک باغ شخصی قرار گرفته و رو‌به‌روی آن تصویری کارت پستالی از کوه‌های Diamond Head منظره‌ی چشم‌نوازی پدید آورده است. امکانات این فضا به‌قدری کامل است که اصلا لازم نیست فضای سوییت ارکید را ترک کنید. به‌ازای هر شب اقامت باید ۷۰۰۰ دلار (۲۷,۰۲۳,۶۴۰ تومان) بپردازید.

این سوییت دقیقا در کنار سواحل وایکیکی و دقیقا هم سطح با اقیانوس قرار گرفته

سوییت لوکس در ساحل میامی فلوریدا

South Beach فلوریدا به خاطر هتل‌هایی مثل دلانو معروف شده است ولی اگر به‌دنبال اقامت در هتل نیستید یا دوست ندارید سفرتان را در یک اتاق کوچک بگذرانید، بهتر است به‌سمت شمال حرکت کنید. با انتخاب هتل لوکس از فضای متالیک داخل آن، سرویس خواب فوق‌العاده گران‌قیمت و منظره‌ی دریا لذت می‌برید. حتی می‌توانید به گروهی از آشپزهای همیشه آماده‌ی سوییت خبر بدهید تا بیست و چهار ساعت شبانه‌روز و هفت روز هفته غذاهای موردعلاقه‌تان را تهیه کنند. به‌ازای هر شب اقامت در این سوییت باید ۷۲۹ دلار (۲,۸۴۰,۸۶۹ تومان) بپردازید.

South Beach فلوریدا به خاطر هتل‌هایی مثل دلانو معروف شده ولی اگر به دنبال اقامت در هتل نیستید یا دوست ندارید سفرتان را در یک اتاق کوچک بگذرانید بهتر است به سمت شمال حرکت کنید.

ویلای اسپرینگ در نایارا اسپرینگ واقع در La Fortuna، کاستاریکا

این ویلا در کنار پارک ملی آرنال وولکانو قرار گرفته و محیطی جالب برای اقامت شما فراهم می‌کند. فضای این ویلا به شکلی طراحی شده که خاطره ماه عسل شما را به یک فانتزی تارزان تبدیل می‌کند. پیشخدمت شخصی تختخواب شما را از گلبرگ می‌پوشاند و شما می‌توانید تعطیلاتتان را در فضایی مطبوع بگذرانید. هزینه‌ی اقامت در این ویلا ۶۰۰ دلار (۲,۳۳۸,۱۶۴ تومان) است.

این ویلا در کنار پارک ملی آرنال وولکانو قرار گرفته و محیطی جالب برای اقامت شما فراهم می‌کند

سوییت باترفلای در نگریل جاماییکا

این سوییت در کنار دریای کارائیب قرار گرفته و فضایی آرام برای سفر شما پدید آورده است. این سوییت خصوصی است و هیچ کس مزاحم تعطیلات دو نفره‌ی شما نمی‌شود. یکی از تفریحات جالب سوییت باترفلای این است که می‌توانید از ارتفاع زیاد مستقیما به اقیانوس بپرید.

یکی از تفریحات جالب سوییت باترفلای این است که می‌توانید از ارتفاع زیاد مستقیما به اقیانوس بپرید.

سوییت لاس وگاس

این سوییت با اتاق هتل‌های دیگر کمی متفاوت است. یکی از نکات جالب این سوییت حمام آن است و اینکه می‌توانید نور آن را تنظیم کنید. تختخواب کاملا می‌چرخد و روی سقف بالای تخت یک آینه قرار داده شده است. اقامت در این سوییت شبی ۳۰۰۰ دلار (۱۱,۵۸۱,۵۶۰ تومان) هزینه دارد.

این سوییت با اتاق هتل‌های دیگر کمی متفاوت است.

سوییت Chaillot در شانگریلا پاریس

قیمت این سوییت از شبی ۲۵۰۰۰ دلار (۹۷۴۲۵۰۰۰ تومان) شروع می‌شود. شاید هیچ‌وقت این شانس را پیدا نکنید که بتوانید شبی را در این سوییت بگذرانید پس ما از ویژگی‌های آن برای شما می‌گوییم. این سوییت فوق‌العاده بزرگ یک تخت خوابی است و با منظره‌ی برج ایفل فضایی عاشقانه به وجود می‌آورد. فضای این سوییت به‌قدری از فضای شهر دور است که می‌توانید تصور کنید در آپارتمان پاریسی شخصی خودتان به سر می‌برید.

قیمت این سوییت از شبی بیست و پنج هزار دلار شروع می‌شود. شاید هیچ وقت این شانس را پیدا نکنید که بتوانید شبی را در این سوییت بگذرانید

Aviary Cottage ورمانت، آمریکا

این سوییت چوبی پنجره‌هایی تمام قدی و تختخواب دو نفره‌ی چرم قرمز دارد. حتی یک استخر کوچک آب گرم درون اتاق قرار گرفته است. احتمالا علاقه دارید کل زمان ماه عسل را درون استخر آب گرم بگذرانید. این سوییت فضای خیلی مناسبی برای استراحت فراهم می‌کند. به‌ازای هر فرد باید ۲۴۷۰ دلار (۹,۵۳۵,۴۸۴ تومان) بپردازید.

این سوییت چوبی پنجره‌هایی تمام قدی، تخت خواب دو نفره‌ی چرم قرمز و یک استخر کوچک آب گرم درون اتاق را شامل می‌شود.  

مطالب مرتبط:

منبع theknot

دیدگاه