بهترین برگر های اختصاصی لندن

سعیده خلیلی‌صفا
سعیده خلیلی‌صفا جمعه، ۲۲ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۰
بهترین برگر های اختصاصی لندن
برگر یکی از اعضای محبوب خانواده غذاهای موسوم به فست‌فود در سراسر جهان است که در طی سال‌های اخیر، در لیست غذاهای پرطرفدار  شهر لندن نیز جای گرفته و ازاین‌رو، ابتکارهای جالبی توسط رستوران‌ها در تهیه و عرضه آن به مشتریان انجام می‌گیرد. برای آشنایی با بهترین نوع برگرهای عرضه‌شده در لندن، با کجارو همراه شوید!
برگر عبارت است از  ساندویچی گرد که انواع مختلف مواد غذائی برحسب ذائقه در داخل آن گذاشته می‌شود. این تنوع در محتویات داخل برگر، باعث شده تا رستوران‌های شهر لندن ابتکارهای جالبی به خرج داده و برگرهایی متنوع با کیفیت بالا را به مشتریان عرضه کنند.

بوم برگر (Boom Burger)

 بوم‌برگر این رستوران در منطقه ناتینگ هیل لندن قرار دارد و توسط سرآشپز موفق جاش دولیسه تأسیس شده است. محتویات برگرهای این رستوران عبارت‌اند از گوشت گاو پوشیده با پنیر و ژامبون. البته در منوی این رستوران برگرهای مخصوص کودکان و برگرهای ماهی نیز به مشتریان عرضه می‌شود.

برگر خیابان سنت برگر؛ چیزبرگر دوبل

برگر خیابان سنت برگر: چیزبرگر دوبل خیابان سنت برگر به دو دلیل شهرت دارد: نخست به دلیل وجود فروشگاه قدیمی اسپیتال‌فیلدز و دوم چیزبرگرهای دوبل! در داخل این ساندویچ لذیذ تکه‌های گوشت گاو که کاملا پخته شده‌اند به همراه حلقه‌های پیاز، پنیر آمریکایی و سس مخصوص قرار دارند. این برگرها به دلیل کیفیت بالای گوشت و نیز پخت آن بسیار مورد علاقه اهالی لندن هستند.

آشپزخانه خیابانی (The Hatch Battersea)

آشپزخانه خیابانی (The Hatch Battersea) علاقه‌مندان به مرغ می‌توانند برگر معروف Foghorn Leghorn را در رستوران آشپزخانه خیابانی The Hatch Battersea میل کنند. این برگر از تکه‌های مرغ نمکی برشته، خیارشور، پیاز قرمز، ژامبون، کلم و مایونز قدیمی وینچستر تهیه می‌شود.

دوک برگر (رستوران Haché Burgers)

دوک برگر (رستوران Haché Burgers) رستوران Haché Burgers دارای شعبه‌های متعددی در سطح شهر لندن است و در هر یک از این شعبه‌ها برگرهای لذیذی به مشتریان خود عرضه می‌کند. از میان گزینه‌های مختلف در منوی این رستوران، استیک‌برگرها بسیار اشتها برانگیز هستند. تکه‌های ترد گوشت اردک به همراه پیاز تازه، برش‌های خیار و سس hoisin شرقی بسیار جالب به نظر می‌رسد.

خرس‌های Stokey : برگر خرس گریزلی

خرس‌های Stockey : برگر خرس گریزلی کلیه برگرهای رستوران خرس‌های Stokey از گوشت گاوهای پرورش یافته در چراگاه‌های ساسکس شرقی تهیه می‌شوند. مواد اصلی این برگر شامل تکه‌های گوشت و پنیر، لایه‌های ژامبون و سس مخصوص این رستوران است.

برگر و خرچنگ

برگر و خرچنگ ابتکار عمل این رستوران مربوط سهولت انتخاب از منوی آن است. در واقع، مشتریان در این دو رستوران غذای خود را از میان دو گزینه انتخاب می‌کنند: خرچنگ یا برگر! در این رستوران از گوشت گاوهای منطقه نبراسکا برای تهیه استیک‌ استفاده می‌شود. ویژگی خاص این گوشت، تغذیه گاوها با غلات است. سایر مواد داخل برگر عبارتند از کاهو، پیاز، خیارشور، پنیر، سس و ژامبون در صورت دلخواه. این رستوران علاوه بر ۹ شعبه در سطح شهر لندن، شعبه‌های دیگری نیز در سایر کشورها دارد.

برگرهای دیپ و فلیپ (Dip & Flip)

برگرهای دیپ و فلیپ (Dip & Flip) این رستوران در منطقه باترسی (Battersea) لندن قرار دارد و ایده برگرهای خود را از ساندویچ فرانسوی دیپ الهام گرفته است. مواد داخل این برگر شامل گوشت گاو یا بره به همراه سس خردل، سس قرمز، پنیر، کلم و خیارشور است. لذت‌بخش‌ترین نکته در مورد این برگرها، گاز زدن به آن و چشیدن طعم بی‌نظیر کباب استخوانی داخل آن است.

آنست برگر (Honest Burger)

آنست برگر (Honest Burger) برگرهای این رستوران از قسمت‌های پرچرب گوشت گاو تهیه می‌شوند. علاوه بر این گوشت خوشمزه، ژامبون و پنیر چدار نیز بر لذت این برگر کلاسیک می‌افزایند.

جو آلن : برگر خارج از منو

جو آلن : برگر خارج از منو اصولا نام هیچ برگری در منوی این رستوران وجود ندارد ولی غذای مخفی این منو در میان مشتریان محبوبیت خاصی دارد. این برگر ساده از گوشت راسته تهیه می‌شود که در اولین لقمه شما را مجذوب طعم بی‌نظیر خود می‌کند.

برگر کبابی بوکووسکی (Bukowski): روبن (Reuben)

برگر کبابی بوکووسکی (Bukowski): روبن (Reuben) این رستوران دارای دو شعبه در بریکستون و شوردیچ بوده و شعبه سوم آن به زودی در سوهو افتتاح خواهد شد. شعبه شوردیچ معمولا برای تعمیر تعطیل است ولی شعبه بریکستون برخلاف آن، همواره در حال ارائه خدمات به مشتریان و علاقه‌مندان است. برگرهای این رستوران از گوشت گوساله، گوشت دودی، کلم ترش، پنیر Emmental و سس روسی تهیه می‌شوند.

مادر فلیپر : برگر ژامبون دوبل

مادر فلیپر : برگر ژامبون دوبل این رستوران برگرهای خود را از روز شنبه ماه نوامبر در فروشگاه بروکلی عرضه خواهد کرد. نان‌های این برگرها خیس خورده و به همراه پنیر آمریکایی، ژامبون و نان برشته تهیه خواهند شد.

آشپزخانه کشتی؛ ۳:۱۰ تا یوما

آشپزخانه کشتی: ۳.۱۰ تا یوما این برگ لذیذ از جوانه به همراه تکه‌های گوشت سینه تهیه می‌شود. این گوشت به مدت ۱۲ ساعت در سس باربیکیو خوابانده شده و لذت آن را دوچندان می‌کند. این گوشت‌های لذیذ به همراه سس باربیکیو ، کلم، خیارشور خانگی و سس پنیر آبی تهیه می‌شود.

بایرون برگر

بایرون برگر این رستوران در نقاط مختلف لندن دارای شعبه است و فرصت چشیدن طعم این برگرها را نباید از دست داد. استیک این برگر از گوشت تازه گاو انگلیسی تهیه و به همراه ژامبون، پنیر چدار، کلم، پنیر، پیاز قرمز و سس بایرون عرضه می‌شود.

پتی و بان (Patty & Bun)؛ چیزبرگر Ari Gold

پتی و بان (Patty & Bun): چیزبرگر Ari Gold این رستوران نیز دارای شعبه‌های متعددی در سطح شهر لندن بوده و شهرت آن به دلیل محتویات بی‌نظیر داخل آن است. مواد داخلی آن شامل گوشت گوساله، پنیر، کلم، کاهو، گوجه‌فرنگی، ترشی پیاز، سس قرمز، سس مایونز Patty & Bun و نان برشته است. اگرچه در ظاهر بسیار ساده به نظر می‌رسد ولی طعم و لذت آن منحصربه‌فرد است.

هیپی مرده

Hippie مرده دو قطعه گوشت برشته آغشته به خردل، خیارشور، حلقه‌های پیاز و سس مخصوص! ترکیب این مواد باعث خلق یکی از لذیذترین برگرهای سراسر انگلستان می‌شود که در شعبه‌های این رستوران در خیابان‌های Covet Garden، Hoxton و Welbeck به مشتریان عرضه می‌شود. منبع: uk.businessinsider

مطالب مرتبط:

دیدگاه