بهترین هتل‌های آسیا در سال ۲۰۱۵

تیم  کجارو
تیم کجارو سه شنبه، ۱۴ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۳۰
بهترین هتل‌های آسیا در سال ۲۰۱۵

قاره آسیا با طبیعت بسیار متنوع، جنبه‌های فرهنگی جذاب و کشورهایی که به‌سرعت در حال مدرن شدن هستند، جذابیت زیادی برای گردشگران دارد و صنعت گردشگری در آن روزبه‌روز در حال پیشرفت است. این پیشرفت در جنبه‌های مختلفی کرد پیدا می‌کند که یکی از بارزترین آن‌ها افزایش تعداد هتل‌های لوکس با شهرت جهانی است. برای آشنایی با  بهترین هتل‌های آسیا در سال ۲۰۱۵ با کجارو همراه باشید.

بسیاری از هتل‌های لوکس آسیا به‌دلیل داشتن ویژگی‌های مختلف مثل به تصویر کشیدن زیباترین جلوه‌های معماری سنتی یا ارائه‌ی مدرن‌ترین امکانات رفاهی، در فهرست بهترین هتل‌های دنیا قرار می‌گیرند. بهترین هتل‌های آسیا به‌ترتیب زیر هستند:

۳۴. اقامتگاه هایات ریجنسی دانانگ (Hyatt Regency Danang)، دانانگ، ویتنام

بهترین هتل‌های آسیا 34 اقامتگاه هایات ریجنسی دانانگ در یک منطقه‌ی ساحلی خیره‌کننده نزدیک کوهستان ماربل (Marble) واقع شده است و چندین نوع محل اقامت از جمله اتاق، ویلای اختصاصی و منازل مستقل در نقاط دورافتاده و خلوت در اختیار مسافران قرار می‌دهد. مسافران می‌توانند در سونای لوکس این هتل علاوه بر ماساژ آرامش‌بخش، از مناظر نفس‌گیر کوهستان و اقیانوس لذت ببرند. کرایه‌ی اتاق در این هتل از ۲۶۰ دلار در شب شروع می‌شود.

۳۳. هتل ماندارین اورینتال توکیو (Mandarin Oriental Tokyo)، ژاپن

بهترین هتل‌های آسیا 33 این هتل در منطقه‌ای مرتفع قرار دارد و از منظره‌ی بی‌نظیر توکیو درزمینه‌ی افق برخوردار است. ماندارین اورینتال دارای ۱۵۷ اتاق و ۲۱ سوئیت با چشم‌اندازی وسیع و مبهوت‌کننده است و چندین محل مناسب برای صرف غذا از جمله سه رستوران‌ توصیه‌شده در کتاب راهنمای میشلین دارد. علاوه بر این، هتل در فاصله‌ی کمی از شهر واقع شده و به‌راحتی می‌توان با پای پیاده برای خرید و گردش به توکیو رفت. کرایه‌ی اتاق در این هتل از ۷۵۰ دلار در شب شروع می‌شود

۳۲. هتل چهارفصل سنگاپور

بهترین هتل‌های آسیا 32 هتل چهارفصل سنگاپور در بلوار آرام و سرسبز ارچرد (Orchard) واقع شده است. مهمانان این هتل علاوه بر استفاده از آرامش و هوای پاکیزه‌ی خارج از شهر، می‌توانند با کمی پیاده‌روی به مراکز خرید، سرگرمی و تجاری اطراف بلوار ارچرد (محل قرارگیری باغ‌های میوه‌ی مشهور سنگاپور) دسترسی داشته باشند. این هتل ۴ زمین تنیس، ۴ استخر روباز، یک سونای لوکس و چندین رستوران باکیفیت دارد. کرایه‌ی اتاق در این هتل از ۳۰۷ دلار در شب شروع می‌شود.

۳۱. هتل اوبروئی دهلی‌نو (Oberoi New Delhi)، هندوستان

بهترین هتل‌های آسیا 31 هتل اوبروئی مشرف به خلیج چشم‌نواز دهلی و آرامگاه زیبای همایون است. اتاق‌های این هتل با فرش‌های مخملی نفیس، پرده‌های تیره و تختخواب‌های بزرگ و مجلل تزیین شده‌اند. لوکس‌ترین سوئیت هتل، سوئیت ۳۲۵ مترمربعی کوه نور است که سرپیشخدمت اختصاصی، تردمیل و تخت ماساژ دارد. مهمانان این هتل می‌توانند از صرف غذا در رستوران بی‌نظیر آن با انواع غذاهای درجه‌یک بین‌المللی و چشم‌انداز ۳۶۰ درجه‌ای باورنکردنی لذت ببرند. کرایه‌ی اتاق در این هتل از ۲۳۳ دلار در شب شروع می‌شود.

۳۰. هتل سنت رجیس لهاسا (St. Regis Lhasa)، تبت

بهترین هتل‌های آسیا 30 این هتل رو‌به‌روی کاخ پوتالا (اقامتگاه زمستانی دالایی لاما) واقع شده و چند مورد از ساختمان‌های نمادین تبت از جمله معبد جوخانگ و نوربولینگکا (اقامتگاه تابستانی دالایی لاما) در نزدیکی آن قرار دارند. مهمان‌های هتل سنت رجیس لهاسا می‌توانند از تورهای اورست، درمانگری شفابخش تبتی در چشمه‌های آبگرم ایریدیوم، باغ مدیتیشن و فعالیت‌هایی مثل یوگا و کلاس‌های آشپزی استفاده کنند. به‌یادماندنی‌ترین تجربه در این هتل، شنا کردن در استخر لوکس آن است که استخر انرژی طلایی نام دارد و با ورقه‌هایی از طلا پوشیده شده است. کرایه‌ی اتاق در این هتل از ۳۱۴ دلار در شب شروع می‌شود.

۲۹. اقامتگاه آمانداری (Amandari)، بالی، اندونزی

بهترین هتل‌های آسیا 29 اقامتگاه آمانداری ظاهری مشابه روستاهای سنتی بالی دارد و مهمانان آن می‌توانند در سوئیت‌هایی با سقف پوشالی یا ویلاهای مدرن و چشم‌نواز اقامت کنند. سوئیت‌های این اقامتگاه در سه طرف دارای درهای کشویی شیشه‌ای هستند که به باغ‌های سرسبز و در بعضی موارد، استخر اختصاصی با چشم‌اندازی خیره‌کننده به مزارع پلکانی برنج باز می‌شوند. ویلاهای آمانداری دارای چند آلاچیق، استخر دوطبقه، اتاق‌های نشیمن با دیوار شیشه‌ای و آشپزخانه مستقل هستند و آرامش بی‌نظیری برای مسافران مهیا می‌کنند. کرایه‌ی اتاق در این اقامتگاه از ۹۷۰ دلار در شب شروع می‌شود.

۲۸. هتل پنینسولا (Peninsula) پکن، چین

بهترین هتل‌های آسیا 28 این هتل در مرکز منطقه‌ی تجاری وانگ‌فوجینگ واقع شده است و با چند دقیقه پیاده‌روی از محل هتل، می‌توان به بعضی از مشهورترین بناهای تاریخی پکن از جمله میدان تیانانمن و شهر ممنوعه رسید. برای بازدید از دیدنی‌های پکن، یک سرویس لیموزین اختصاصی برای مهمان‌های هتل فراهم شده است. هتل پنینسولا دارای چند رستوران درجه‌یک است که بهترین آن‌ها رستوران سنتی هوانگ تینگ به شمار می‌آید. کرایه‌ی اتاق در این هتل از ۲۵۱ دلار در شب شروع می‌شود.

۲۷. هتل پارک هایات سایگون (Park Hyatt Saigon)، هوشی‌مین، ویتنام

بهترین هتل‌های آسیا 27 هتل پارک هایات در میدان لام سان شهر هوشی‌مین و در نزدیکی اپرای شهر و بازار بن تانی (Bến Thành) قرار دارد. در این هتل می‌توان از ماساژ در چشمه‌ی آبگرم Xuan، شنا در استخر ۲۰ متری فضای باز و غذاهای درجه‌یک ویتنامی در رستوران لوکس Square One لذت برد. کرایه‌ی اتاق در این هتل از ۳۲۵ دلار در شب شروع می‌شود.

۲۶. هتل تاج لیک پالاس (Taj Lake Palace)، ادیپور، هندوستان

بهترین هتل‌های آسیا 26 مهمانان این هتل لوکس در یک کاخ باشکوه با چشم‌اندازی مجذوب‌کننده به سبزه‌زارهای وسیع آراوالی اقامت می‌کنند که شاید بارزترین ویژگی آن گشت‌وگذار با یک قایق مجلل ۱۵۰ ساله و برخورداری از خدمات یک سرپیشخدمت سلطنتی است. هرکدام از ۶۶ اتاق و ۱۷ سوئیت این هتل، با کاشی‌های زیبا، صنایع‌دستی هنرمندانه و نقاشی‌های دیواری منحصربه‌فرد آراسته شده‌اند که باوجود ظاهر مجلل و اشرافی، فضای صمیمانه و آرامش‌بخش دارند. کرایه‌ی اتاق در این هتل از ۴۵۲ دلار در شب شروع می‌شود.

۲۵. هتل رافلز دبی (Raffles Dubai)، امارات

بهترین هتل‌های آسیا 25 هتل رافلز در مرکز دبی و در نزدیکی مرکز خرید اصلی و عمده‌ترین جاذبه‌های گردشگری این شهر قرار دارد. تمام اتاق‌های این هتل دارای چشم‌انداز خیره‌کننده‌ای به افق شهر هستند. رافلز دارای چند رستوران درجه‌یک از جمله رستوران ایتالیایی Solo Bistronomia & Vino Bar و رستوران ژاپنی TOMO و همین طور چند کلوپ شبانه است. کرایه‌ی اتاق در این هتل از ۴۱۶ دلار در شب شروع می‌شود.

۲۴. اقامتگاه کنستانس موفوشی (Constance Moofushi)، جزیره الیف، مالدیو

بهترین هتل‌های آسیا 24 این اقامتگاه دارای یک جزیره اختصاصی است و امکانات متنوعی از جمله ویلاهای ساحلی و ویلاهای شناور روی خلیج زیبای جزیره در اختیار مسافران قرار می‌دهد. به لطف پیشنهاد ویژه‌ی اقامتگاه که شامل استفاده کامل از رستوران و سونا است، تقریبا همه می‌توانند بدون اقامت در آن، با قیمتی مناسب از امکانات تفریحی کنستانس موفوشی لذت ببرند. کرایه‌ی اتاق در این اقامتگاه از ۱۲۷۰ دلار در شب شروع می‌شود.

۲۳. هتل ماندارین اورینتال پودونگ (Mandarin Oriental Pudong)، شانگهای

بهترین هتل‌های آسیا 23 این هتل در حاشیه‌ی رود هوانگ‌پو و در مرکز منطقه‌ی تجاری پودونگ واقع شده است. اتاق‌های هتل چشم‌اندازی بی‌همتا به آسمان‌خراش‌های مشهور شانگهای دارند و شش رستوران هتل گزینه‌های متنوعی در اختیار مهمان‌ها می‌گذارند. این هتل دارای استخر سرپوشیده، سالن ورزشی مجهز و کلاس‌های رایگان پیلاتس است. کرایه‌ی اتاق در این هتل از ۳۱۴ دلار در شب شروع می‌شود.

۲۲. اقامتگاه چهارفصل لانگ‌کاوی (Langkawi)، مالزی

بهترین هتل‌های آسیا 22 مهمانان این اقامتگاه می‌توانند از زیباترین جلوه‌های طبیعت؛ مثل باغ‌های استوایی، آبشار و پارک ملی Kilim Karst بهره‌مند شوند. در این اقامتگاه گزینه‌های زیادی برای سرگرم شدن وجود دارد؛ از جمله گشت‌وگذار در جنگل‌های بارانی، تماشای پرندگان وحشی، غواصی سطحی، راهپیمایی در جنگل، اسکی روی آب و ... کرایه‌ی اتاق در این هتل از ۴۸۶ دلار در شب شروع می‌شود.

۲۱. اقامتگاه جمیرا دارالمصیف، دوبی

بهترین هتل‌های آسیا 21 این اقامتگاه با الهام از عمارت‌های تابستانی سنتی امارات ساخته شده و شامل تعدادی خانه‌ی دوطبقه است که دسترسی به آن‌ها از طریق آبراهه‌هایی چشم‌نواز تأمین می‌شود. جمیرا دارالمصیف ۲۸۳ اتاق و سوئیت لوکس، ۴۰ رستوران و یک مجتمع ورزشی مجهز برای تنیس، اسکواش، ایروبیک و ... دارد. کرایه‌ی اتاق در این اقامتگاه از ۳۶۸ دلار در شب شروع می‌شود.

۲۰. هتل والدورف آستوریا شانگهای (Waldorf Astoria Shanghai)، چین

بهترین هتل‌های آسیا 20 این هتل از دو ساختمان مجلل تشکیل شده و ۲۶۰ اتاق و سوئیت دارد. از امکانات این هتل می‌توان به یک سونای لوکس با دو اتاق بخار و جکوزی، سالن ورزشی، سه رستوران و دو سالن استراحت اشاره کرد. کرایه‌ی اتاق در این هتل از ۳۱۴ دلار در شب شروع می‌شود.

۱۹. تاج‌محل پالاس، بمبئی، هندوستان

بهترین هتل‌های آسیا 19 این هتل به لطف سوئیت‌های شاهانه با چشم‌اندازهای بی‌همتا به بنای یادبود دروازه‌ی هند و دریای عرب و همین طور دور بودن از هیاهوی شهر، از گذشته‌ی دور میزبان مهاراجه‌ها و مقامات بلندپایه‌ی هندوستان بوده است. در تمام طول شبانه‌روز، پیشخدمت‌های حرفه‌ای تنها با فشردن یک دکمه، نیازهای مهمانان را برطرف می‌کنند. غذاهای این هتل توسط سرآشپزهای مشهور بین‌المللی تهیه می‌شوند. بدون اغراق، اقامت در این هتل تجربه‌ای سلطنتی خواهد بود. کرایه‌ی اتاق در این هتل از حدود ۲۲۸ دلار در شب شروع می‌شود.

۱۸. هتل ماندارین اورینتال بانکوک، تایلند

بهترین هتل‌های آسیا 18 ماندارین اورینتال بانکوک ۳۹۳ اتاق و ۳۵ سوئیت لوکس با چشم‌اندازی عالی به رود چائو فرایا دارد. مهمانان این هتل می‌توانند با قایق از رود گذشته و به تفریح در استخر و چشمه‌ی آب گرم واقع در باغ هتل بپردازند، در کلاس‌های آشپزی سنتی چینی شرکت کنند یا از صرف غذاهای سنتی چینی و تایلندی لذت ببرند. کرایه‌ی اتاق در این هتل از حدود ۵۱۱ دلار در شب شروع می‌شود.

۱۷. هتل ماندارین اورینتال هنگ‌کنگ، چین

بهترین هتل‌های آسیا 17 این هتل ۴۳۰ اتاق و ۷۱ سوئیت با طراحی انحصاری و منحصربه‌فرد دارد. اتاق‌های هتل به سرویس بهداشتی لوکس و سیستم صوتی تصویری مدرن مجهز شده‌اند. مهمانان این هتل می‌توانند از غذاهای فرانسوی رستوران Pierre یا غذاهای ابتکاری سرآشپز رستوران Krug Room لذت ببرند.

۱۶. اقامتگاه چهارفصل چیانگ مائی (Chiang Mai)، تایلند

بهترین هتل‌های آسیا 16 اقامتگاه چیانگ مائی در جلگه‌ی مائه ریم و در محاصره‌ی شالیزارهای وسیع، کوه‌های چشم‌نواز قرار دارد و دارای ۹۸ عمارت، ویلا و خانه است. این اقامتگاه دو استخر، یک چشمه‌ی آب‌معدنی با هفت اتاق درمان، زمین تنیس و دو رستوران عالی دارد. کرایه‌های این اقامتگاه از حدود ۴۸۷ دلار در شب شروع می‌شوند.

۱۵. هتل پنینسولا توکیو، ژاپن

بهترین هتل‌های آسیا 15 این هتل در منطقه‌ی تجاری مارونوچی واقع شده است و اتاق‌های آن چشم‌اندازی خوبی به باغ‌های کاخ امپراتور و پارک هیبیا دارند. اتاق‌های این هتل توسط یوکیو هاشیموتو و با بهره‌گیری از عناصر طبیعی مثل چوب و سنگ طراحی شده‌اند و فضایی آرامش‌بخش و شاعرانه دارند. این هتل دارای یک سونا و چند رستوران از جمله یک رستوران کانتونی درجه‌یک است. کرایه‌ی اتاق در این هتل از ۴۶۶ دلار در شب شروع می‌شود.

۱۴. هتل ریتز-کارلتون شانگهای (Ritz-Carlton Shanghai)، چین

بهترین هتل‌های آسیا 14 هتل ریتز-کارلتون شانگهای در ناحیه پودونگ و در نزدیکی برج ارینتال پرل واقع شده است و مهمانان آن دسترسی راحتی به مراکز خرید لوکس و وسایل نقلیه‌ی عمومی دارند. اتاق‌های این هتل جادار و لوکس هستند و چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای به رود هوانگ‌پو و سراسر شهر دارند. مرتفع‌ترین رستوران چین نیز در روی بام این هتل واقع شده است. کرایه‌ی اتاق در این هتل از ۳۳۰ دلار در شب شروع می‌شود.

۱۳. هتل پنینسولا هنگ‌کنگ، چین

بهترین هتل‌های آسیا 13 این هتل در سال ۱۹۲۸ بنا شده و یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های هنگ‌کنگ است. از جاذبه‌های این هتل می‌توان به سرویس حمل‌ونقل اختصاصی دارای ۱۴ رولزرویس و سونای ۱۱۱۵ مترمربعی اشاره کرد. این هتل ۷ رستوران درجه‌یک دارد؛ از جمله رستوران فرانسوی Gaddi’s، رستوران غذاهای اروپایی Felix، رستوران کانتونی Spring Moon، رستوران سویسی Chesa و رستوران Lobby که غذاهای سنتی جنوب شرقی آسیا و انواع خوراکی‌های بین‌المللی سرو می‌کند. کرایه‌ی اتاق در این هتل از حدود ۳۴۸۰ دلار در شب شروع می‌شود.

۱۲. اقامتگاه چهارفصل بالی، جزیره‌ی سایان، اندونزی

بهترین هتل‌های آسیا 12 این اقامتگاه مسحورکننده، به‌نوعی در بهشت سرسبز حاشیه‌ی رود آیونگ پنهان شده است و مهمانان پیش از ورود به آن باید از روی یک پل چوبی چشم‌نواز عبور کنند. اقامتگاه بالی ۱۸ سوئیت جادار و ۴۲ ویلای اختصاصی مزین به مبلمانی از چوب ساج و پارچه‌های دست‌باف دارد. مهمانان این هتل می‌توانند از سونای لوکس اقامتگاه که در ساخت آن از آیین سنتی آیرودا الهام گرفته شده، استفاده کنند. کرایه‌ی اتاق در این اقامتگاه از حدود ۴۵۱ دلار در شب شروع می‌شود.

۱۱. هتل برج العرب جمیرا، دوبی

بهترین هتل‌های آسیا 11 هتل برج العرب ظاهری شبیه بادبان کشتی دارد و به اعتقاد مالکانش لوکس‌ترین هتل دنیاست که با نگاهی به معماری و امکانات آن، این ادعا چندان دور از واقعیت نیست. مهمان‌های این هتل با سرویس ویژه حمل‌ونقل که رولزرویس، مرسدس بنز و گاهی هلیکوپتر‌ است از فرودگاه به هتل می‌روند و در آن آنجا توسط سرپیشخدمت‌های حرفه‌ای مورد پذیرایی قرار می‌گیرند. امکانات هتل شامل چهار استخر، یک کلوپ ساحلی اختصاصی و چندین رستوران لوکس است. این هتل دارای ۲۰۲ سویت مجلل و لوکس با پنجره‌هایی از سقف تا کف است. کرایه‌ی اتاق در این هتل برج العرب از حدود ۱۶۰۸ دلار در شب شروع می‌شود.

۱۰. هتل آپر هاوس (Upper House)، هنگ‌کنگ

بهترین هتل‌های آسیا 10 هتل آپر هاوس در ۱۰ طبقه‌ی بالایی یک آسمان‌خراش واقع در بندر هنگ‌کنگ قرار دارد و از چشم‌انداز منحصربه‌فردی برخوردار است. این هتل به کمک عناصر مدرن و باهدف تولید حداقل آلودگی محیطی طراحی‌شده است. هتل آپر هاوس دارای چند رستوران در داخل مجموعه و یک باغ در فضای باز است. کرایه‌ی اتاق در این هتل از حدود ۶۱۹ دلار در شب شروع می‌شود.

۹. هتل پنینسولا بانکوک، تایلند

بهترین هتل‌های آسیا 9 این هتل در فاصله‌ی کمی از منطقه‌ی تجاری و مراکز خرید اصلی شهر قرار دارد و دارای ۳۷۰ اتاق و سوئیت با چشم‌انداز رودخانه است. هتل پنینسولا بانکوک دکوراسیون معاصر آسیایی دارد و پنج رستوران آن انواع غذاها-از غذای تایلندی گرفته تا غذاهای سنتی حاشیه‌ی اقیانوس آرام- را سرو می‌کنند. این هتل محیطی شاعرانه و در عینِ حال لوکس دارد. مهمانان این هتل انتخاب‌های زیادی برای سرگرم شدن دارند؛ از جمله گل‌آرایی در فروشگاه‌های هتل، قایق‌سواری روی رودخانه‌ی چائو فرایا و کلاس‌های آشپزی. کرایه‌ی اتاق در این هتل از حدود ۲۱۰ دلار در شب شروع می‌شود.

۸. هتل اوبروئی آمارویلاس (Oberoi Amarvilas)، آگرا، هندوستان

بهترین هتل‌های آسیا 8 این هتل در نزدیکی تاج‌محل قرار دارد و چشم‌انداز بی‌نظیری به این بنای تاریخی در اختیار مهمانان خود می‌گذارد. ورودی این هتل با فواره‌های زیبا و گذرگاه‌هایی با سقف قوس‌دار و برگه‌های طلایی نقش شده روی دیوارها، جلوه‌ای مبهوت‌کننده دارد. اتاق‌های هتل با سنگ ماسه‌ای سیاه و مرمر سفید پوشیده شده‌اند و سکه‌های متعلق به دوران مغول و پارچه‌های عتیقه‌ی دستباف هندی به دیوارهای هتل ظاهری باستانی می‌دهند. مهمان‌های هتل می‌توانند به کمک خودروهای کوچک گلف به گشت‌وگذار در اطراف هتل بپردازند یا برای صرف شام به یک رستوران سنتی در مجاورت تاج‌محل بروند. کرایه‌ی اتاق در این هتل از حدود ۷۵۲ دلار در شب شروع می‌شود.

۷. هتل سوفیتل لجند متروپل (Sofitel Legend Metropole)، هانوئی، ویتنام

بهترین هتل‌های آسیا 7 این هتل در نزدیکی اپرای شهر هانویی واقع شده که به همین دلیل مکان مناسبی برای نمایشنامه‌نویس‌ها، سفرای خارجی و مقامات رسمی به شمار می‌آید. این هتل به دو بخش با نام‌های متروپل و اپرا تقسیم می‌شود. اتاق‌های بخش متروپل با مبلمان چوب ماهون و مخمل ابریشمی ویتنامی تزیین شده‌اند و اتاق‌های بخش اپرا که به اپرای شهر نزدیک‌تر است، دارای دکوراسیون نوکلاسیک سیاه‌وسفید هستند. مسافران این هتل به انواع غذاهای فرانسوی، ویتنامی و ایتالیایی دسترسی دارند. کرایه‌ی اتاق در این هتل از حدود ۲۸۸ دلار در شب شروع می‌شود.

۶. اقامتگاه چهارفصل مثلث طلایی، چیانگ رائی، تایلند

بهترین هتل‌های آسیا 6 این اقامتگاه در میان جنگل‌های انبوه بامبو در محل تلاقی رودخانه‌های روِک و مکونگ واقع شده است و از مهمان‌ها در ۱۵ چادر بزرگ پذیرایی می‌کند. چادرهای این اقامتگاه با صنایع‌دستی چرم و مبلمان چوبی تزیین شده‌اند و به‌ازای هردو نفر مسافر یک وان حمام مسی دارند. ازآنجاکه اقامتگاه در محدوده‌ی یک منطقه حفاظت‌شده‌ی حیات‌وحش قرار دارد گاهی مهمان‌ها با فیل و سایر حیوانات بومی تایلند روبه‌رو می‌شوند. کلاس آشپزی، راهپیمایی در جنگل و دوره‌های درمانی در چشمه‌ی آب‌معدنی، فعالیت‌های تفریحی عمده در این اقامتگاه هستند. هزینه‌ی استفاده از این اقامتگاه، حداقل حدود ۲۳۸۵ دلار در شب است.

۵. هتل شینتا مانی کلاب (Shinta Mani Club)، سیم ریپ، کامبوج

بهترین هتل‌های آسیا 5 این هتل در منطقه‌ای آرام و سرسبز از شهر سیم ریپ در نزدیکی معبد انگکوروات واقع شده است و محل بسیار مناسبی برای استراحت محسوب می‌شود. شینتا مانی کلاب ۳۹ اتاق با طراحی الهام گرفته از معماری انگکوریان، یک سالن آب‌درمانی سنتی، تور خصوصی معبد انگکوروات و یک رستوران با منوی متنوع و خلاقانه دارد. کرایه‌ی اتاق در این هتل از حدود ۲۴۱ دلار در شب شروع می‌شود.

۴. هتل پنینسولا شانگهای، چین

بهترین هتل‌های آسیا 4 این هتل دارای طراحی داخلی مبتنی بر سبک آرت دکو است و در دکوراسیون اتاق‌های آن از چوب، سنگ، لاک‌الکل سیاه، شیشه‌های منحنی و الگوهای پیچیده استفاده شده است. راهنمای سفر نشریه‌ی Forbes به سونای لوکس این هتل ۵ ستاره می‌دهد. کرایه‌ی اتاق در این هتل از حدود ۳۴۵ دلار در شب شروع می‌شود.

۳. هتل اوبروئی راجویلاس (Oberoi Rajvilas)، جایپور، هندوستان

بهترین هتل‌های آسیا 3 این هتل تجسم شکوه و تجمل سلطنتی هندوستان در قالب معماری سنتی راجستان است و در میان مجموعه‌ای ۱۳ هکتاری از باغ‌های چشم‌نواز قرار دارد. اوبروئی راجویلاس جذابیت‌های زیادی دارد؛ از جمله معبد قرن هجدهمی شیوا، نقاشی‌های دیواری چشمگیر، چهلچراغ‌های کریستال باشکوه، سالن‌های غذاخوری خصوصی، چند سونای لوکس و استخر و حتی پرنده‌های کمیاب و غیربومی. کرایه‌ی اتاق در این هتل از حدود ۶۱۷ دلار در شب شروع می‌شود.

۲. هتل مولیا (Mulia)، جزایر بالی

بهترین هتل‌های آسیا 2 این هتل در مجاورت یک ساحل وسیع در خلیج نوسا دوئا قرار دارد و امکانات بی‌نظیری مانند سوئیت‌های مجلل، پیشخدمت شخصی و استخرهای ساحلی زیبا در اختیار مسافران می‌گذارد. هتل مولیا ۹ رستوران مستقل دارد که هرکدام توسط گروهی از آشپزهای حرفه‌ای اداره‌ می‌شوند. کرایه‌ی اتاق در این هتل از حدود ۷۱۰ دلار در شب شروع می‌شود.

۱. اقامتگاه گیلی لانکانفوشی (Gili Lankanfushi)، جزیره‌ی ماله، مالدیو

بهترین هتل‌های آسیا 1 این اقامتگاه در واقع یک جزیره‌ی اختصاصی در شمال ماله با ۴۵ ویلای شناور و سوئیت اختصاصی است که فقط با قایق می‌توان به آن‌ها دسترسی داشت. گیلی لانکانفوشی یا حیات‌وحش دریایی تماشایی و آرامش و انزوای منحصربه‌فرد، مقصد مناسبی برای ماه‌عسل محسوب می‌شود. خدمات رفاهی گیلی لانکانفوشی نیز بسیار مشهور است. تک‌تک مهمانان در بدو ورود توسط پیشخدمت‌های هتل و با میوه‌های تازه مورد استقبال قرار می‌گیرند. کرایه‌ی اتاق در این هتل از حدود ۱۸۳۷ دلار در شب شروع می‌شود. منبع : Business Insider

مطالب مرتبط:

دیدگاه