دو کشته بر اثر جاری شدن سیل در ایلام؛ بارش ادامه دارد

تیم  کجارو
تیم کجارو پنجشنبه، ۷ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۰
دو کشته بر اثر جاری شدن سیل در ایلام؛ بارش ادامه دارد
مطابق با اعلام هواشناسی استان ایلام، بارش باران در این استانکه با رعد و برق و تگرگ نیز همراه بوده طی یک دهه اخیر بی‌سابقه گزارش شده است. در این حادثه تاکنون دو تن جان باخته‌اند.
در همین راستا ستاد مدیریت بحران استان ایلام با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد به دنبال بارش شدید باران، همه ادارات، بانک ها و مراکز آموزشی ایلام امروز (پنجشنبه) تعطیل است. این تصمیم در جلسه اضطراری این ستاد که بامداد امروز برگزار شد اتخاذ شد و در شهرستان های دیگر استان نیز فرمانداران در خصوص تعطیلی مراکز اداری و آموزشی تصمیم می گیرند. در این اطلاعیه از مردم مناطق مختلف این استان خواسته شده به منظور تسریع در امداد رسانی دستگاه های امدادی از ترددهای غیرضروری در سطح شهر خودداری کنند. ilaam2 بارش شدید باران که از بامداد روز چهارشنبه در بیشتر مناطق استان ایلام آغاز شده و همچنان نیز ادامه دارد موجب جاری شدن سیلاب و آبگرفتگی معابر و اخلال در تردد وسایل نقلیه و مردم شده است. ilam4 کرمی ، مدیر کل مدیریت بحران استان ایلام اعلام کرد :
آمار کشته شدگان سیل ایلام به دو تن افزایش یافته است.
هواشناسی استان ایلام اوایل هفته جاری در خصوص بارش باران و جاری شدن سیل و آبگرفتگی معابر هشدار داده بود و از مسئولان و متولیان خواسته بود تدابیر لازم را در این ارتباط اتخاذ کنند.ilam3   شدت بارندگی با توجه به کوهستانی بودن شهر ایلام، وجود سیل‌بندهای زیاد و شیب برخی معابر خسارات زیادی را به دنبال داشته و آب برخی نقاط شهر ایلام را در‌بر گرفته به گونه‌ای که تردد در آن امکان‌پذیر نیست.‌ ilam همچنین ‌محسن ناصری‌ رئیس پلیس راه ایلام با بیان اینکه بارش‌های شب گذشته باعث شده که برخی محورهای مواصلاتی استان با ریزش کوه همراه شده و مسدود شوند گفت:
در محور ایلام ـ مهران بعد از تونل راه کربلا، ریزش کوه باعث مسدود شدن دو ساعته این محور شد که با تلاش راهسازی این مسیر فعلاً باز شده ولی تردد با کندی ادامه دارد.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام ‌ضمن هشدار به رانندگان از مردم خواست از تردد غیر ضروری در سطح شهر خودداری کنند. نورالله خادم‌ با اشاره به وقوع چند فقره تصادف خسارتی در سطح شهر ایلام از رانندگان خواست با سرعت مطمئنه رانندگی کنند. منبع: عصرایران  

مطالب مرتبط:

دیدگاه