مزایای اجاره‌ی ویلا به جای رزرو هتل

هانیه احمدی
هانیه احمدی چهار شنبه، ۶ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۰
مزایای اجاره‌ی ویلا به جای رزرو هتل
زمانی که صحبت از پیدا کردن محل اسکان برای سپری کردن یک تعطیلات دلچسب در یک شهر یا کشور جدید می‌شود معمولا اولین گزینه‌ی راحتی(اما معمولا گران) که به ذهن ما می‌رسد رزرو یک هتل است، اما این تنها گزینه‌ی انتخابی ما نخواهد بود. معمولا شما به هر مکانی که سفر می‌کنید امکان اجاره‌ی آپارتمان و خانه‌های ویلایی نیز وجود دارد که اتفاقا مزایای زیادی را هم به همراه دارند. با کجارو همراه باشید تا در این مقاله به این موضوع بپردازیم که چرا اجاره‌ی این محل‌ها دارای مزیت‌هایی نسبت به رزرو هتل است:
شاید پیدا کردن این خانه‌ها (ویلاها) در یک مقصد جدید خیلی کار راحتی نباشد اما  اغلب آنها ارزش کمی جست و جو و تحقیق را دارند.  امیدواریم دلایلی که به اختصار در زیر بیان می‌کنیم شما را در تصمیم گیری یاری نماید:masthead-07

صرفه جویی در هزینه‌ها

معمولا اجاره‌ی این خانه‌ها(ویلاها)  ازهزینه‌ای که باید برای  هر نفر یا هر شب در یک هتل بپردازید، ارزان‌تر هستند، مخصوصا زمانی که قصد دارید برای مدت طولانی در یک مکان اقامت داشته باشید. در اغلب شهرها و کشورها کمترین مدت اجاره‌ی این مکان‌ها از ۲ روز تا ۵ روز است ، اما اگر شما قصد داشته باشید برای یک هفته یا حتی یک ماه در آنجا اقامت داشته باشید معمولا می‌توانید از صاحبان این مکان‌ها تخفیف بگیرید و بدین ترتیب هزینه‌ی اقامت خود را کاهش دهید.1 بعلاوه این خانه‌هایی که برای تعطیلاتتان اجاره می‌کنید باعث صرفه جویی در هزینه‌های غذای شما نیز می‌شوند زیرا اغلب آنها دارای آشپزخانه هستند و بدین ترتیب لزومی ندارد که شما تمامی وعده‌های غذاییتان را به رستوران بروید. مواد غذایی مورد نیاز خودتان را خریداری کنید و در همان محل آشپزی کنید حتی اگر برای یک وعده نیز این کار را انجام دهید خواهید دید که به چه میزان در هزینه‌هایتان صرفه جویی می‌شود خصوصا اگر با خانواده سفر می‌کنید.

آزادی عمل بیشتری دارید

ماندن در اتاق‌های هتل برای چند شبانه روز متوالی بالاخره شما راخسته می‌کند. در حالی که وقتی شما در این مکان‌های اجاره‌ای هستید آزادی عمل بیشتری دارید و اغلب آنها دارای فضاهای بازی هستند که می‌توانید از بودن در آنها لذت ببرید . در واقع با پرداخت هزینه‌ای کمتر از هزینه‌ی یک اتاق یک نفره در هتل صاحب مکانی می‌شوید که یک اتاق خواب، یک آشپزخانه، یک اتاق نشیمن و البته فضای بازو حیاط و احتمالا امکانات دیگری که برای رفاه شما قرار داده شده‌اند را دارد، به عنوان مثال برخی از این خانه‌های اجاره‌ای حتی دارای ماشین‌ لباسشویی هستند که باعث می‌شوند خیلی در تعطیلاتتان بابت شستن لباس انرژی صرف نکنید!

مکان‌های بهتری برای مسافرت‌های خانوادگی و گروهی هستندinspiring-modern-vacation-rental-home-ocean-grove-nj

رزرو اتاق‌های متعدد در یک هتل ممکن است هزینه‌ی زیادی را برایتان به همراه داشته باشد. در این شرایط اجاره‌ی یک خانه که دارای اتاق‌های متعددی است و هرکس در گروه می‌تواند اتاق خود را داشته باشد انتخاب بهتری خواهد بود. یک مکان که امکاناتی نظیر آشپزخانه، اتاق نشیمن و اتاق خواب دارد و معمولا قوانین هتل‌ها را نیز ندارند و شما می‌توانید پس از یک روز گردش و تفریح به همراه دوستان و خانواده‌تان در این خانه دور هم جمع شده و در کنار صرف یک شام که خودتان از موادغذایی محلی تهیه کرده‌اید از باهم بودنتان لذت  بیشتری ببرید. علاوه بر این  برخی خانه‌های اجاره‌ای دارای امکانات بیشتری نظیر استخر، جکوزی ، زمین‌های بازی و امثال این هستند که برای یک مسافرت دلچسب گروهی واقعا ایده آل هستند.

امکان زندگی مانند مردم محلی را برای شما فراهم می‌کنند

معمولا این مکان‌ها به شکل خانه‌ها(ویلاها) هستند و این بدین معناست که اغلب در مناطق مسکونی واقع شده‌اند. پس به جای اینکه به وسیله‌ی گردشگران دیگری که به هتل محل اقامتتان آمده اند احاطه شوید و همه جا آنها راببینید، مردم بومی آن مناطق را در اطرافتان خواهید دید و این امکان فراهم می شود که بیشتر با خلق و خو و آداب و رسوم آن منطقه آشنا شوید. و تنها کاری که باید انجام دهید تا مانند این مردم زندگی کنید این است که از خانه‌ی خود خارج شده به خواروبارفروشی بروید، از نانوایی محل خرید کنید یا حتی یک شام دلچسب را در رستوران محل تجربه کنید. انجام این کارها نه تنها به شما این امکان را می‌دهد که مانند مردم بومی آن منطقه زندگی کنید بلکه مسافرتتان را نیز جذاب‌تر خواهد کرد. اگر تجربه‌ای در این زمینه دارید با کجارو در میان بگذارید. منبع:enlightenme

مطالب مرتبط:

دیدگاه