بهترین رستوران های دبی

حمیده کریمی
حمیده کریمی چهار شنبه، ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۰
بهترین رستوران های دبی

رستوران‌های دبی، تنوع زیاد و کیفیت‌های بسیار قابل‌توجهی دارند. در رستوران های دبی می‌توانید غذاهایی از گوشه و کنار دنیا را با بهترین عطر و طعم و کیفیت، نوش جان کنید.

رستوران‌های دبی، تنوع زیادی دارند. از رستوران‌های مجلل در سطح بین‌المللی گرفته تا رستوران‌های کوچک محلی. غذاهایی از سراسر دنیا در هر رستوران سرو می‌شود و تقریبا آشپزی هر کشوری را که بخواهید امتحان کنید، در دبی، بزرگ‌ترین شهر امارات متحده عربی یک رستوران خاص پیدا می‌کنید.

همان طور که از دبی به‌عنوان یکی از برترین مقصدهای گردشگری دنیا انتظار دارید، همه چیز در دبی در بالاترین سطح ممکن است. این قاعده در مورد رستوران‌ها نیز وجود دارد. اگر اهل غذا خوردن در رستوران‌های لوکس و مجلل هستید، دبی مقصد فوق‌العاده‌ای برای شما است. تنوع غذایی در رستوران‌های دبی در کمتر جایی از دنیا پیدا می‌شود و بسیاری از این رستوران‌ها، شهرت جهانی دارند.

در ادامه، بهترین رستوران‌های دبی را معرفی می‌کنیم. در این رستوران‌ها می‌توانید غذاهایی باکیفیت جهانی نوش جان کنید و از دکوراسیون شیک و مدرن و گاهی سنتی آن‌ها لذت ببرید.

کجارو در کنار معرفی این رستوران‌ها، بهترین تورهای دبی از آژانس‌های مختلف را نیز معرفی کرده است. شما می‌توانید قیمت تورها را در کمترین زمان مقایسه کنید و سفرتان را ارزان‌تر از همه‌جا برنامه‌ریزی کنید.

رستوران Tom & Serg

بهترین رستوران های دبی

رستوران Tom & Serg یکی از بهترین رستوران‌های دبی است. شعار این رستوران روی تخته‌ای سیاه در ورودی رستوران قرار گرفته است: «تام اهل استرالیا است. سرژیو اهل اسپانیا است. تام دوست دارد غذاهای خوبی بپزد. سرژیو دوست دارد این غذاها را امتحان کند.» همان طور که از همین جملات بر می‌آید، رستوران تام و سرژ، محیطی عالی و دوستانه برای خوردن غذایی لذیذ و فراموش‌نشدنی دارد. با وجود اینکه رستورانی عالی و باکیفیت است، ممکن است نتوانید آن را به‌راحتی پیدا کنید چون در یک جای دنج و نسبتا مخفی در منطقه‌ی شلوغ Al Quoz در نزدیکی انبارهای صنعتی قرار دارد.

رستوران La Petite Maison

بهترین رستوران های دبی

رستوران La Petite Maison یک رستوران فرانسوی شیک است. دکوراسیون آن به زیبایی تمام با رومیزی‌های سفید و وسایل تزیینی جذاب، مزین شده است. استفاده از بهترین و تازه‌ترین مواد غذایی برای تهیه‌ی باکیفیت‌ترین غذاها باعث شده که این رستوران از سایر رستوران‌های اروپایی دبی، متمایز باشد. با وجود اینکه رستورانی شیک و مجلل است؛ ولی در آن احساس راحتی خواهید داشت و از خوردن بهترین غذاهای فرانسوی در محیطی دوست‌داشتنی لذت ببرید. گرچه این رستوران فرانسوی است، غذاهای منو علاوه بر آشپری فرانسوی با الهام از آشپزی ایتالیایی و منطقه‌ی نیس، تهیه می‌شود. این رستوران یک بهشت واقعی برای دوستداران غذا است.

رستوران TOMO

بهترین رستوران های دبی

رستوران TOMO یک رستوران ژاپنی است که در طبقه‌ی هفدهم یک ساختمان بلند قرار گرفته است. در این رستوران می‌توانید زیباترین و شگفت‌انگیزترین چشم‌اندازها از برج خلیفه را تماشا کنید. در این رستوران از خوردن لذیذترین غذاهای دریای و ژاپنی لذت می‌برید که با نهایت دقت تهیه می‌شوند. برای تهیه‌ی آن‌ها از تازه‌ترین  بهترین مواد اولیه استفاده می‌شود و نتیجه‌ی نهایی، غذایی بسیار لذیذ و باکیفیت است که تزیینات خاص و جذابی دارد. انواع پیش‌غذا و سایددیش‌ها و چاشنی‌های ژاپنی در این رستوران سرو می‌شود. مرغ سرخ شده به سبک ژاپنی یکی از غذاهای محبوب منو است. غذای خود را می‌توانید با دسرهای لذیذ مثلا کیک چای سبز و بستنی وانیلی تمام کنید.

رستوران Aprons & Hammers

بهترین رستوران های دبی

رستوران Aprons & Hammers یک انتخاب عالی برای زمان‌هایی است که گروهی سفر می‌کنید یا دوست دارید برای یکی از همراهان خود یک جشن تولد کوچک بگیرید. این رستوران مشتریان زیادی دارد بنابراین باید انتظار داشته باشید که همیشه شلوغ باشد. منوی رستوران بسیار متنوع است و بخش مهمی از آن را غذاهای دریایی تشکیل می‌دهد. بهترین و تازه‌ترین خرچنگ، میگو، صدف و لابستر را می‌توانید در این رستوران نوش جان کنید و اگر از علاقه‌مندان به غذاهای دریایی هستید، فرصت غذا خوردن در این رستوران را از دست ندهید.

رستوران Teatro

بهترین رستوران های دبی

رستوران Teatro همانطوری که از اسم آن پیدا است، رستورانی با الهام از تئاتر است که از سال ۲۰۰۱ فعالیت می‌کند. این رستوران، جزو محبوب‌ترین رستوران‌های شهر برای اهالی دبی است و فرصتی برای آن‌ها فراهم می‌کند تا ساعاتی را دور از هیاهوی شهر در محیط گرم و دوستانه‌ی آن بگذرانند و از خوردن غذایی لذیذ و مهمان‌نوازی عربی، بهره‌مند شوند. از فضای رستوران که بگذریم، غذا در این رستوران گلچین‌ شده و باکیفیت و متنوع است. منوی گسترده و مفصل این رستوران شامل انواع سوشی، غذاهای ایتالیایی، کاری‌های پرادویه و حتی پوره سیب‌زمینی است. میگوی واسابی یکی از لذیذترین و پرطرفدارترین غذاهای منو است که مشتریان را به‌سمت این رستوران می‌کشاند.

رستوران La Serre Bistro & Boulangerie

بهترین رستوران های دبی

رستوران La Serre Bistro & Boulangerie یک رستوران عالی برای تجربه کردن رستوران‌های فرانسوی در قلب امارات متحده عربی است. این رستوران، فضایی بسیار شیک و مدرن دارد که اکثر مشتریان را راضی می‌کند. در منوی آن انواع نان‌های خانگی و شیرینی‌های لذیذ فرانسوی پیدا می‌شود از جمله نان شکلاتی و بریوش. غذاهایی مثل انواع کیش‌های پنیری و تارتین در منوی آن وجود دارد. جگر چرب یکی دیگر از غذاهای رستوران است که البته خوردن آن را توصیه نمی‌کنیم. از دسرهای محبوب منو می‌توان به کرم بروله، دسر محبوب فرانسوی و کاسترد وانیلی اشاره کرد که نظیر آن را به‌سختی می‌توانید پیدا کنید.

رستوران Mythos Kouzina & Grill

بهترین رستوران های دبی

رستوران Mythos Kouzina & Grill یکی از جذاب‌ترین رستوران‌های دبی است که در چند سال اخیر افتتاح شده است. فضای رستوران مثل یک غذاخوری کوچک و دنج و دوستانه است. دیوارهایی از سنگ سفید و فضایی شبیه به غار دارد. منوی رستوران بسیار متنوع و شامل انواع پیش‌غذا، غذای اصیل و دسر است. حتی انواع غذای دریایی هم در منو وجود دارد. از دیدن غذاهای جدید و تلفیقی در منوی رستوران نباید تعجب کنید چون تهیه‌ی این غذاها، رویه‌ی رستوران است. هر غذایی که از منو انتخاب کنید، کیفیتی عالی و طعمی بی‌نظیر دارد که تا مدت‌ها فراموش نمی‌کنید.

رستوران Loca

بهترین رستوران های دبی

رستوران Loca یک رستوران عالی با محیطی آرام و دوستانه است و جزو محبوب‌ترین رستوران‌های شهر که غذای مکزیکی سرو می‌کند. این رستوران اخیرا یک شعبه‌ی دیگر در مرکز خرید سوق‌البحار افتتاح کرده است. غذای خود را می‌توانید با امتحان کردن گوآکاموله، نوعی دیپ یا پیش‌غذای تهیه شده بر پایه‌ی آووکادو آغاز کنید. تورتیلای تهیه شده با ذرت، خوراک گوشت گوساله با عطر سیر یا فاهیتای میگو را نباید از دست بدهید. تامال یکی دیگر از غذاهای سنتی آمریکای جنوبی است که در این رستوران سرو می‌شود یا بره گریل شده پیچیده در برگ موز که حتما باید عطر و طعم آن را امتحان کنید. اگر دوست دارید طعم‌های جدید و متفاوت را امتحان کنید و برای چشیدن غذاهای جدید اشتیاق زیادی دارید، حتما در سفر به دبی به این رستوران سر بزنید.

رستوران SALT

بهترین رستوران های دبی

رستوران SALT کار خود را به‌عنوان یک کامیون غذاخوری شروع کرد و اکنون به یک برند در دبی تبدیل شده و شعبه‌های متعددی دارد. بهترین برگرها و فست‌فودها را می‌توانید اینجا نوش جان کنید و البته نکته‌ی قابل ذکر، حلال بودن غذاها است. طرفداران آن را Salters می‌نامند کسانی که برای خوردن دوبل برگر، ساندویچ‌های مرغ و میلک‌شیک‌ها و کوکی‌های آن، صف می‌کشند. این غذاخوری گواهینامه‌ی حلال دارد و در آن با خیال راحت می‌توانید فراورده‌های گوشتی را نوش جان کنید و به گروه Salters بپیوندید.

رستوران Tashas

بهترین رستوران های دبی

رستوران Tashas فضایی زیبا و دکوراسیونی الهام گرفته از فرهنگ آفریقای جنوبی دارد. در فضای دوست‌داشتنی و زیبای این رستوران که با دیوارهای بژ و وسایل به سبک سنتی و در عین حال شیک تزیین شده است در محیطی آرام و دنج و دوستانه می‌توانید یک بعدازظهر آخر هفته  را کنار خانواده بگذرانید. منوی رستوران بسیار مفصل است و شامل غذاهای ساده و لذیذ از انواع بیف برگر تا پاستا است. یکی از غذاهای رستوران که طرفداران خاصی دارد، لابستر پنیری است. انواع سالادهای لذیذ و پیش‌غذا در منو وجود دارد که فرصت امتحان کردن آن را نباید از دست بدهید.

رستوران Pierchic

بهترین رستوران های دبی

رستوران Pierchic مسلما رمانتیک‌ترین رستوران دبی است و جزو بهترین انتخاب‌های شما در این شهر وقتی که می‌خواهید یک شام لذیذ را در رستورانی شیک با عزیزان خود نوش جان کنید. این رستوران روی آب قرار گرفته و چشم‌انداز بسیار زیبایی دارد. منوی آن شامل بهترین و گران‌ترین غذاهای دریایی است. انواع ماهی همراه با پیش‌غذاها و سایددیش‌های متنوع و لذیذ در این رستوران سرو می‌شود و اگر از علاقه‌مندان به غذاهای دریایی هستید، این رستوران را نباید از دست بدهید. البته غیر از غذای دریایی، منوی رستوران شامل غذاهای دیگری هم می‌شود که با گوشت گوساله و بره و سایر انواع گوشت تهیه می‌شوند. درمجموع، هر سلیقه‌ای که داشته باشید، راضی از این رستوران خارج می‌شوید.

رستوران The Maine Oyster Bar & Grill

رستوران The Maine Oyster Bar & Grill یک رستوران عالی و شیک برای خوردن بهترین غذاهای دریایی در دبی است. دکوراسیون آن با دیوارهای آجرنما، لوسترهای قدیمی سبز و رومیزی‌های شیک، حال و هوای خاصی دارد. می‌توانید یکی از صندلی‌های تراس روباز رستوران را انتخاب کنید تا چشم‌اندازهای زیبایی از «خلیج فارس» را تماشا کنید. علاوه بر دکوراسیون شیک و چشم‌انداز زیبا، این رستوران از نظر تنوع و کیفیت غذا نیز جزو برترین رستوران‌های دبی است و علاقه‌مندان به غذاهای دریایی، بدون تردید از خوردن غذاهای لذیذ این رستوران لذت می‌برند.

رستوران Nobu

بهترین رستوران های دبی

رستوران Nobu طوری طراحی شده که دنیای زیر آب و امواج اقیانوس را برای مهمانان شبیه‌سازی کند. انواع غذاهای دریایی و لذیذ از آشپزی گوشه و کنار دنیا در منوی رستوران گنجانده شده است. البته غیر از غذای دریایی، غذاهای دیگری هم در منو وجود دارد از جمله جگر چرب. اگر دوست دارید آشپزی گوشه و کنار دنیا را تجربه کنید، حتما زمانی را برای غذا خوردن در این رستوران در نظر بگیرید. کیفیت غذاها بی‌نظیر است و تزیینات آن بسیار شیک و دقیق.

رستوران Zuma

بهترین رستوران های دبی

رستوران Zuma یکی از چند رستوران خارجی دبی است که شعبه‌ی اصلی آن‌ها در کشور دیگری قرار دارد. شعبه اصلی رستوران Zuma در لندن واقع است. این شعبه منویی بسیار مفصل دارد و غذاهای متنوعی از گوشه و کنار دنیا را شامل می‌شود از جمله سوشی. دکوراسیون آن بسیار جذاب است و با آثار هنر عربی تزیین شده است. انواع غذاهای تهیه شده با ماهی، لابسترهای بریان و انواع سوشی و ساشیمی در منوی رستوران دیده می شد. سوشی و ساشیمی این رستوران جزو بهترین سوشی‌هایی است که در کل دبی می‌توانید نوش جان کنید.

رستوران Em Sherif

بهترین رستوران های دبی

رستوران Em Sherif یک رستوران عالی لبنانی است. دکوراسیونی مجلل تزیین شده با رنگ آبی و آینه‌های طلایی عثمانی دارد. سرویس‌دهی در این رستوران بسیار رضایت‌بخش و تجربه‌ی خاصی برایتان رقم می‌زند انگار که در یک عمارت قدیمی لبنانی، به مهمانی دعوت شده‌اید. در منوی رستوران انواع مزه‌های سرد و گرم و مشهورترین غذاها و سالادهای عربی پیدا می‌شود. پیتای سرخ شده، سالاد تبوله، فتوش، انواع نان‌ها و دسرهای عربی را می‌توانید اینجا نوش جان کنید. گوشت‌های کبابی رستوران را نباید از دست بدهید و از دسرهای محبوب و لذیذ آن می‌توان محلبیه با عطر بهارنارنج اشاره کرد.

رستوران Flamingo Room

بهترین رستوران های دبی

رستوران Flamingo Room یکی دیگر از رستوران‌هایی است که توسط مالک رستوران Tasha's اداره می‌شود. این رستوران، بسیار شیک و زیبا است و دکوراسیونی جذاب دارد که با رنگ‌های صورتی و سبز دودی ملایم، صندلی‌های مخملی، کوسن‌های گلدوزی شده با دست ساخته شده در آفریقا تزیین شده است. دکوراسیون آن در واقع به دو بخش موضوعی تقسیم می‌شود. اگر دوست دارید غذاهای باکیفیت و لذیذ بخورید و عکس‌های جذابی از یک رستوران شیک داشته باشید، اینجا بهترین انتخاب است.

رستوران Comptoir 102

بهترین رستوران های دبی

رستوران Comptoir 102 طوری ساخته شده تا شبیه ویلاهای کالیفرنیایی دهه‌ی ۱۹۷۰ باشد. غذای این رستوران بسیار سالم است و عطر و طعم خاصی دارد که باید امتحان کنید. موقعیت جغرافیایی آن نیز بسیار خاص است و در خیابان‌های احاطه شده با نخل محله قدیمی جمیرا قرار گرفته است. محوطه‌ی آن فرش شده و در منوی آن بخش ویژه‌ای برای انواع اسموتی‌های سالم و لذیذ و آب‌میوه‌های طبیعی وجود دارد. بخشی از آن به کافه اختصاص دارد که بهترین دسرهای فرانسوی را سرو می‌کند. اینجا یک رستوران محبوب برای طرفداران اینستاگرام است؛ کسانی که می‌خواهند عکس‌های خاص و زیبا برای پیج خود بگیرند معمولا به این رستوران سر می‌زنند.

رستوران Downtown Toko

بهترین رستوران های دبی

رستوران Downtown Toko یک رستوران عالی است که بنای آن را معماری به نام متیو دارون طراحی کرده است. این معمار، شعبه‌ی اصلی رستوان در استرالیا را نیز طراحی کرده است. غذای خود را می‌توانید با غذاهای سبک و ساده‌ای مثل سالمون ترد اسپایسی، بال مرغ لیمویی و تاکو با آووکادو شروع کنید. از مهم‌ترین غذاهای اصلی منوی این رستوران می‌توان به نیگیری گوشت گوساله همراه با پنیرخامه‌ای واسابی اشاره کرد.

رستوران 101 Dining Lounge and Bar

بهترین رستوران های دبی

رستوران 101 Dining Lounge and Bar یکی از بهترین رستوران‌های شهر برای لذت بردن از چشم‌انداز زیبای آسمان‌خراش‌های دبی با نورپردازی‌های جذاب و خیره‌کننده است. این رستوان دارای دو بخش فضای باز و فضای بسته است و برای کسانی مناسب است که دوست دارند در دورهمی‌های اجتماعی شرکت کنند. از دکوراسیون شیک و جذاب و محیط دوست داشتنی رستوران که بگذریم، غذای این رستوران بسیار باکیفیت است و با بهترین و تازه‌ترین مواد اولیه‌ی غذایی تهیه می‌شود. رستوران گرانی است ولی بدون شک ارزش هزینه کردن دارد.

کافه Arabian Tea House

بهترین رستوران های دبی

کافه Arabian Tea House در منطقه‌ی تاریخی الفهیدی قرار دارد که این محله زمانی محل سکونت تاجران مروارید بود. امروزه اینجا یک مقصد گردشگری جذاب برای آشنایی با فرهنگ و سنت‌های اماراتی است. محوطه‌ای سرسبز و زیبا دارد که با صندلی‌های حصیری، نیمکت‌های آبی و تصاویر سیاه‌وسفید و قدیمی از دبی مزین شده است. اگر دوست دارید یک صبحانه‌ی اماراتی بخورید حتما به این کافه سر بزنید. بادمجان مارینه شده، نیمرو، زیتون سیاه، پنیر فتا از جمله بخش‌های تشکیل‌دهنده‌ی یک صبحانه‌ی اماراتی است که در یک سینی بزرگ نقره‌ای برای مهمانان سرو می‌شود.

رستوران Wild & The Moon

بهترین رستوران های دبی

رستوران Wild & The Moon یکی دیگر از رستوران‌های سرآشپزی به نام Emma Sawko است؛ کسی که مدیریت رستوران Comptoir 102 را نیز بر عهده دارد. این رستوران جزو رستوران‌های محبوب اینستاگرامی است و یک سرآشپز وگان هم دارد که غذاهای سالم و لذیذ سرو می‌کند. این رستوران در محیطی دوطبقه قرار گرفته و با گلدان‌های آویز زیبا، تزیین شده است. غذاهایی که در این رستوران سرو می‌شوند، علاوه بر کیفیت بالا و سالم بودن، تزییناتی زیبا دارند. در این رستوران می‌توانید تبوله‌ی بدون گلوتن تهیه شده با گل کلم و انواع خوراک‌های وگان را سفارش دهید. برای دسر می‌توانید ترافل شکلاتی را امتحان کنید که با پودر کاکائو و گردو تهیه می‌شود و عطر و طعم بی‌نظیری دارد.

رستوران Fish Beach Taverna

بهترین رستوران های دبی

رستوران Fish Beach Taverna در کنار دریا قرار دارد. برای رسیدن به این غذاخوری روباز باید از مسیری سنگ‌فرش شده و زیبا عبور کنید. رستوران، با میزهای سفید و شیک و لامپ‌های چشمک‌زن و ریسه‌های زیبا تزیین شده است. برای اینکه لذت واقعی را در این رستوران تجربه کنید، یکی از میزهای قرار گرفته در ساحل را برای غذا خوردن انتخاب کنید و در حالی که پاهای خود را در شن‌های نرم ساحل فرو برده‌اید، چشم‌اندازهای زیبایی از اطراف را تماشا کنید و از خوردن لذیذترین و باکیفیت‌ترین غذاها در محیطی جذاب و دوست‌داشتنی لذت ببرید.

رستوران Bu Qtair

بهترین رستوران های دبی

رستوران Bu Qtair قبل از اینکه به رستوران فعلی تبدیل شود، در دهه‌ی ۱۹۸۰ یک غذاخوری و قهوه‌خانه برای غواصان مروارید بود و برای آن‌ها انواع چای‌های هندی را سرو می‌کرد. در این رستوران محبوب می‌توانید بهترین غذاهای دریایی را نوش جان کنید که با بهترین ماهی‌های منطقه و انواع میگو تهیه می‌شود. وعده‌های غذایی در سه حجم متفاوت ارائه می‌شوند، کم، متوسط و زیاد. یکی از دلایل محبوبیت این رستوران، سس‌های ویژه‌ای است که همراه با انواع ماهی سرو می‌کند.

رستوران نیلو (Niloo's Restaurant)

رستوران نیلو یکی از رستوران های ایرانی دبی با ابعادی کوچک است که غذاهای لذیذ ایرانی و انواع کباب را با دستورهای اختصاصی نیلوفر مرتضوی یا نیلو، سرو می‌کند. اگر در دبی هوس غذای ایرانی کردید سری به این رستوران بزنید و از خوردن میرزاقاسمی، سالاد شیرازی و انواع غذاهای اصلی از جمله خورشت فسنجان لذت ببرید.

رستوران Baker & Spice

رستوران Baker & Spice یک رستوران عالی با منویی متنوع است. منوی رستوران شامل انواع کیش، سالاد و غذاهای گیاهی است. انواع نان، سالادهای متنوع و خوراک‌های تهیه شده از گوشت که چندین ساعت مارینه می‌شوند، در این رستوران سرو می‌شود که همه آن‌ها ارزش امتحان کردن دارند. از دیگر آیتم‌های منو می‌توان به سوپ‌های فصلی، انواع برگر، ساندویچ‌های پیتا که نان آن‌ها در تنورهای سنگی مخصوص تهیه می‌شود، اشاره کرد.

رستوران The Lime Tree Café & Kitchen

بهترین رستوران های دبی

رستوران The Lime Tree Café & Kitchen در واقع یک کافه رستوران زنجیره‌ای محلی است که فضایی آرام و جذاب دارد. این رستوران پنجره‌هایی بلند از سقف تا کف دارد و فضای آن بسیار وسیع است. منوی رستوران بیش از هر چیز شامل انواع ساندویچ و طیف وسیعی از غذاهای سالم است. مشتریان این رستوران را معمولا مهاجران ساکن دبی تشکیل می‌دهند که همراه با خانواده برای خوردن غذاهای لذیذ و باکیفیت رستوران به آن سر می‌زنند. مرغ بریان با سالاد برنج، چند نوع غذای عربی و کیک چند لایه‌ی هویج با فراستینگ پنیرخامه‌ای، از آیتم‌های منو است که طرفداران زیادی دارد.

رستوران 3 Fils

بهترین رستوران های دبی

رستوران 3 Fils را برای گذراندن یک بعدازظهر زمستانی انتخاب کنید. یکی از میزهای مشرف به بندر ماهیگیری جذاب دبی را انتخاب کنید و از خوردن غذای لذیذ در محیطی زیبا با چشم‌اندازی دیدنی، لذت ببرید. در این رستوران سینی‌های کوچکی شامل انواع پیش‌غذا سرو می‌شود. غذاهای اصلی رستوران هم بسیار متنوع است و منوی مفصلی از غذای دریایی دارد. یکی از غذاهای اصلی رستوران که حتما باید امتحان کنید، انواع سوشی است. برای دسر می‌توانید کیک شکلاتی را نوش جان کنید که دانه‌های کاکائوی آن از غنا به دبی فرستاده می‌شوند. هرآنچه که در این رستوران سفارش دهید، از باکیفیت‌ترین مواد غذایی تهیه می‌شود و استفاده از مواد غذایی تازه و باکیفیت، رمز موفقیت این رستوران در ارائه‌ی غذاهای لذیذ است.

رستوران Patiala

بهترین رستوران های دبی

رستوران Patiala یک رستوران مجلل و شیک در سوق البحار است. این رستوران را سرآشپر هندی مشهور، کونال کاپور اداره می‌کند. به غیر از این سرآشپز، آشپزهای ماهری از هند، در این رستوران فعالیت می‌کنند و غذاهای بسیار لذیذی برای مهمانان خود سرو می‌کنند. از مهم‌ترین غذاهای این رستوران می‌توان خوراک بره، انواع کباب را نام برد. یکی از غذاهای رستوران که نباید از دست بدهید، کباب بره‌ی اختصاصی کاپور است که با گوشت چرخ شده‌ی بره و روی حرارت ملایم تنورهای خاص تهیه می‌شود. یکی از دسرهای لذیذ رستوران دسری به نام دال است که با گلبرگ گل محمدی، شیر، دارچین و پسته تهیه می‌شود و فرصت امتحان کردن آن را نباید از دست بدهید.

رستوران Biryani Pot

بهترین رستوران های دبی

رستوران Biryani Pot یک رستوران هندی عالی است که گرچه دکوراسیون شیکی ندارد، غذاهایی بسیار لذیذ و باکیفیت و با قیمت مناسب سرو می‌کند. منوی رستوران شامل انواع بریانی، کاری و کباب‌های تنوری است. اکر از علاقه‌مندان به غذاهای پرادویه و لذیذ هندی هستید، حتما این رستوران را برای غذا خوردن انتخاب کنید و از خوردن غذاهای لذیذ با قیمت‌های مناسب و مقرون‌به‌صرفه لذت ببرید.

شما می‌توانید فهرست کامل رستوران های دبی را در کجارو ببینید و پیش از سفرتان برای انتخاب رستوران دلخواه خود در سفر برنامه‌ریزی کنید. اطلاعات رستوران‌ها و رده قیمتی آن‌ها به شما کمک می‌کند برای صرف غذا در دبی، بهتر برنامه‌ریزی کنید.

مطالب مرتبط:

منبع cntraveler

دیدگاه